Vanwege het overlijden van Shirley Temple zaten mijn vriend en ik zojuist te Googlen op oude foto's. We vonden allebei de gelijkenis met ons zoontje vrij frappant... Wellicht moeten we toch een tapdansklasje overwegen... Hebben jullie ook zulke lookalike foto's? Shirley:
Mooi mannetje idd. En idd hij lijkt er wel op idd. Ze is helaas overleden maar wat heb ik wel eens zitten snikken in die ouderwetse film littel prinses. Waar van ze eerst op kostschool komt en daarna als sloof moest mee werken. En dat ze dan uiteindelijk haar vader terug vind. Snik.
Wat een cutie! Ik zou hem zeker op tapdansles doen, met dat gezichtje wint hij sowieso iedereen voor zich. En dat strikje, ach, op deze leeftijd lukt het vast wel die in zijn haar te knopen zonder protest
Grappig! Zo schrok ik me vandaag het apelazerus, ik dacht serieus dat ik mn vader hier in de stad zag lopen. Heb ter plekke mn zusje gebeld om me gerust te stellen, en t was m inderdaad niet, hij zit nog gewoon in Nederland. De gelijkenis was gewoon eng, de rillingen lopen nog over mn lijf als ik er aan denk
Mijn dochter lijkt belachelijk veel op suri cruise (dochter Katie Holmes' en Tom cruise) Iemand attendeerde me er op en als je foto's vergelijkt bizar! (helaas foto's uploaden vanaf iPad wil niet)
Ik vind mijn zoon (1e foto) heel erg op mijn overleden broer lijken (helaas overleden voor mijn geboorte)