Hoi Dames, Zit even met een dilemma.. Werk momenteel in het onderwijs en werk pas een jaar waar ik nu werk. Door de aangekondigde bezuinigingen en problemen binnen het bestuur worden alle tijdelijke contracten niet verlengd, waaronder dus ook de mijne. Nu heb ik via een collega een andere baan gevonden binnen het onderwijs, waar ik ben aangenomen en na de zomervakantie zou gaan beginnen. Maar nu vond ik vandaag toch een aantal vacatures bij mijn oude werkgever waar ik voor dit schooljaar gewerkt heb. Bij eerder informeren dachten ze waarschijnlijk geen vacatures te krijgen maar dit blijkt nu toch het geval, nu zit er hard over te denken om toch te solliciteren.. Wat vinden jullie, kun je dit nog maken? En stel dat ik wordt aangenomen kan ik die andere baan dan zomaar afzeggen?? groetjes
tja.. als je die andere baan eigenlijk niet zo ziet zitten zeker doen! en zie je die op zicht wel zitten maar blijf je toch liever op je ouwe plekkie dan iig solliciteren en dan kun je altidj nog kijken wat je doet toch?
Bij welke baan en op welke plek voel jij je goed bij? Trek niet al te veel aan van anderen en ga voor je eigen gevoel!
Bij mijn oude werkgever heb ik altijd met heel veel plezier gewerkt, toen het op mijn huidge werk stuk liep wilde ik daar ook het liefste naar terug alleen leken daar geen vacatures te komen en ben ik dus verder gaan kijken. Nu zijn er toch ineens wel vacatures dus ja, liefst ga ik daar terug. Alleen voelt het wel een beetje lullig naar die werkgever die me aangenomen heeft..