Buikpijn na echo?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pixxel, 2 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixxel

Pixxel Actief lid

25 sep 2016
    270
    16
    18
    Vrouw
    Hoi hoi,

Gisteren hebben wij een termijn echo gehad, alles zag er goed uit! Zelfs 2 dagen vooruit gezet en een mooi hartje gezien. De echo was uitwendig en ze drukte behoorlijk hard op mijn buik. Na de echo, in de auto, kreeg ik een paar felle pijnscheuten door mijn buik, maar dat was van korte duur dus daar maakte ik mij geen zorgen om.

Maar ondanks dat ik gisteren opgelucht was, na zo'n mooie echo, maak ik mij vandaag ineens meer zorgen dan voorheen. Sinds vandaag heb ik een zeurend gevoel in mijn buik, dat bekende gevoel alsof je ongi gaat worden. Ik zit nu steeds af te vegen, om te kijken of er geen bloed is. :)

Best een domper, gisteren zo'n fijn gevoel en vandaag nog meer ongerust dan de periode hiervoor. :(

Herkennen jullie dit, na een uitwendige echo waarbij er best hard op je buik werd geduwd? Of herkenning door iets anders?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

De groei van je baarmoeder voelt ook zo, althans....bij mij.
    Ook als ik te druk ben geweest, dus misschien is het wat geïrriteerd.

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Had ik ook, beide keren.
    Soort spierpijn gevoel, zakte bij mij in de loop van de dag af.
    En alles gaat nu nog steeds goed :)

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Had ik maandag ook ;) ook na uitwendige echo! Zakte weer weg dus geen zorgen!

5. Pixxel

Pixxel Actief lid

25 sep 2016
    270
    16
    18
    Vrouw
    Fijne reacties! Thnx! Herkenning is altijd prettig om te horen. Het is ook allemaal zo spannend. Hihi!

Overigens heb ik dit topic een beetje verkeerd geplaatst, sorry! :)

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het blijft allemaal ook zo spannend!

7. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Hier hetzelfde, had iedere keer wel een gevoelige buik na een uitwendige echo. Sommige drukken echt heel hard hoor.

(nog niet relevant voor jou, aangezien ik wat verder ben) Ik krijg standaard bij iedere echo, krijg bij elke controle een echo, een harde buik. Je buik is gewoon zo gevoelig tijdens de zwangerschap.

In ieder geval: Gefeliciteerd met je goede echo :D

8. Pixxel

Pixxel Actief lid

25 sep 2016
    270
    16
    18
    Vrouw
    Thnx jongemama! :D De pijn is vandaag gelukkig weer verdwenen, fjoew!

Wat vervelend dat je dan een harde buik krijgt. Schrok je daar niet van de eerste keer?

Deel Deze Pagina