Meiden, moet echt ff mn hart luchten. Bah bah bah en nog eens BAH. Zit al maaaaaanden thuis ivm contract niet verlengd en BI en voel me inmiddels een gevangene in mn eigen huis. Elke dag zie ik dezelfde muren, hetzelfde uitzicht, zit ik op dezelfde bank en doe ik hetzelfde; vrijwel niks. Ik kan niet veel en ver lopen vanwege de BI, waarvan ik vreselijk veel last heb..dus zou graag een stukje lopen of even stadten maar het kan gewoon niet. Echt hobbies heb ik ook niet, en ben wat dat betreft aan huis gekluisterd. Elke dag gaat er weer n dag voorbij en ik voel me zo vreselijk nutteloos. Alsof mn leven echt aan me voorbijgaat. T enige wat ik hele dagen doe is tv kijken en slapen. Ik heb ook steeds minder zin om mensen te zien of de spreken en voel me alleen maar ongeduldig en ontevreden over de situatie nu. Wil gewoon dat de baby er is! Bah.. kan wel huilen
Wat vervelend voor je. Misschien een leuk dekentje haken voor de baby? Ik ken mensen die niet konden haken en met behulp van een Youtube filmpje het hebben geleerd en een prachtig dekentje hebben gehaakt voor de baby. Misschien geeft dat je ook een blij en trots gevoel als ie af is. Sterkte nog met de laatste loodjes.
Kan me voorstellen dat je je vreselijk k*t voelt minimee! pfff.... Fijn he dat je hier gewoon even lekker je hart kan luchten. Zoals je zelf al schreef, geldt voor mij maar natuurlijk ook voor jou, keep your head up! Nog een paar weekjes volhouden.
Oh, wat herkenbaar. Heel deprimerend, laat de kleine maar snel komen! Succes met de laatste loodjes! (geen mensen die je zo nu en dan gezelschap kunnen houden 's middags?)
heeel herkenbaar ik was geven moment met verlof we wonen dicht bij de stad en ging dan nog wel is lopend heen dat kon ik gelukkig wel maja na en paar keer heb je de stad wel gezien. het was door de weeks dus manlief en vriendinnen waren aan het werk of waren op school, dus versleet de dagen ook veel thuis en was er geven moment ook helemaal klaar mee wilde me kindje en voor me kindje zorgen de lege box in de huiskamer maakte het ook niet makkelijk zetten soms de mobiel aan boven de box en dan bedenken dat daar snel ons kindje in zal liggen maakte me wel weer vrolijk maar vooral weer ongeduldig ik zij altijd het lijkt wel of ik aan het wachten ben op en bus die maar niet komt XD Het lijkt heel moeilijk maar probeer toch een beetje te genieten doe een spelletje op de pc of kijk een hele dvd box met series die je ooit gevolgd heb gooische vrouwen?? maak een uitgebreide maaltijd waar je anders nooit tijd voor heb of bak muffins cake cookies. Doe maar gek hahaha succes met de laatste loodjes
Ik begrijp het je helemaal. Zit ook vanaf 11 weken thuis en ben het ook vaak zat. Zou zo graag werken maar wordt sowieso nergens uitgenodigd. Succes nog met de laatste loodjes!
Ontzettend herkenbaar!! Ik zit ook al sinds ruim een half jaar thuis omdat mijn contract niet is verlengd. Daarnaast ook regelmatig bekkenklachten waardoor ik rustig aan moet doen. Ik kom de laatste 2 weken ook niet meer van de bank af, ik ben zwanger van een tweeling en dat vreet zoveel energie! Ik slaap ook bijna niet dus die combinatie maakt het erg vermoeiend. Ik kan mijn muren ook niet meer zien en verveel me behoorlijk! Inderdaad een beetje tv kijken en achter de pc... dat is hoe mn dag eruit ziet, boring dus! Ik lees dat je vandaag aan het bevallen bent? Heerlijk dan zit het lange wachten er voor je op. Heel veel succes en hopelijk kan je vanaf nu (na de bevalling) vooral alleen nog maar genieten!