Uitjes tweede kerstdag

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Hopsatee, 19 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Wij zijn ineens ''vrij'' tweede kerstdag en zoeken een leuke activiteit om te gaan doen. Onze oudste is 3 jaar en de jongste een baby van een paar maanden dus daar hoeven we niet echt ''rekening'' mee te houden.

Wie weet er leuke uitjes voor tweede kerstdag maar ook in de kerstvakantie? Bijvoorbeeld leuke kindermusea (Nijntje en Spoorwegmuseum al geweest) Leuke zwembaden zijn ook welkom.

Wandelen - Film kijken - Chocolademelk drinken zijn vaker zondag activiteiten voor ons dus ik vind het wel leuk om iets specifieks te doen :)

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij zijn vorig jaar op 2e kerstdag naar Sprookjeswonderland geweest. Was echt heel leuk. Er stond een mega boom met lampjes en qua drukte was het goed te doen.

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.149
    113
    Home
    dierentuin
    kerstcircus
    disney on ice
    efteling

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Tweede kerstdag geen idee voor. Op zulke dagen gaan wij expres niet weg. Veelste druk overal

Vakantie. Kerstmarkt? Zwemmen bij een center parcs, dat vinden onze altijd helemaal geweldig. Ff een dagje echt op vakantie.

5. Hopsatee

Ohw ja dat is best een goed idee!!

Bailief vindt dit leuk.
  6. Hopsatee

Disney on Ice gaan we 23 dec toevallig heen!

7. Hopsatee

Ja zal best wat drukker zijn maar hele dag thuis met 2 kids vind ik ook niet zo leuk. Al is het maar een uurtje of 2 iets doen. Ligt ook aan het weer. Als er nou ijs of sneeuw ligt weet ik het wel ;)

Zwemmen bij centerparcs is wel een idee ja!!

8. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    #8 pippa26, 19 nov 2017
    Laatst bewerkt: 19 nov 2017
    Hopsatee vindt dit leuk.
  9. Hopsatee

pippa26 vindt dit leuk.