Wij willen graag dit jaar eens naar het buitenland op vakantie met onze zoon. Maar het is de 1ste keer voor onze zoon. Dus misschien hebben andere Mama's of Papa's wat tips voor ons? Zelf heb ik ook nog wat vragen.. Wat is leuk om heen te gaan met een jongen van dan net 3 jaar? Wil voor de eerste keer niet gelijk te lang vliegen. Wat is een korte vliegbestemming? Hoor graag van jullie
leuk dat jullie op vliegvakantie gaan. wij vliegen eigenlijk al met de kinderen sinds ze geboren zijn. maar idd ook nooit te ver weg. griekenland is ontzettend mooi, niet te ver en de bevolking is uiterst vriendelijk en echt gek op kinderen. vorig jaar naar cran canaria geweest was ook mooi, maar wel wat verder vliegen. en ook naar portugal geweest, was ook heerlijk. wat wij trouwens wel altijd wouden was een appartement, dan heb je een eigen keuken, niet dat ik kook op vakantie maar je kan het wel. en je hebt een koelkast en vaak een magnetron. je zit dan niet zo vast aan bepaalde tijden enzo. en wij gaan/gingen altijd voor kleine app. niet te massaal groot allemaal. voor die kleintjes hoef je geen mega zwemparadijs met 4glijbanen en stroomversnellingen. een simpel zwembad is al goed. en je hebt zo wat meer contact met de mensen die er ook op vakantie zijn. tips voor vliegen, koop een portable dvd speler, super handig, hihi en koop wat nieuwe speeltjes voor in het vliegtuig, neem wat lekkers mee. en verwacht niet dat ze netjes blijven zitten de hele reis, laat ze maar lekker op de grond zitten en dan op de zitting spelen ofzo. o en vooral doen als of het normaal is! niks niet iets spannends van maken ofzo. als je nog meer wil weten hoor ik het wel! alvast veel plezier met rond zoeken naar de perfecte bestemming!
Hallo meid, Dankgebed voor je tips! Ben gelijk aan het zoeken in Griekenland Heb je ook nog een tip voor een hotel of appartement? En is het in april of mei al mooi weer? Warm?
hoi, heb je ondertussen al wat leuks kunnen vinden? wat wij erg mooi vonden was lefkas! wij zaten toen in villa kasasis. [even google-en] niet te veel appartementen, ontzettend vriendelijke eigenaar en ontzettend mooi eiland! maar tis maar net waar je van houd, veel toerisme of juist het wat onbekendere griekenland...krete of kos is bv stuk drukker. wij gingen altijd eind mei begin juni of in september op vakantie, dus weet niet hoe het vroeger is. griekenland is in het voorjaar wel op zijn mooist. kwa tempratuur hadden wij altijd lekker in de 20 graden. wij gaan het dit jaar totaal anders doen, de oudste gaat nu naar de basisschool dus wij gaan voor het eerst in de schoolvak. op vakantie, en gaan voor het eerst met de auto naar een camping... naar toscane in een lodgetent [toch een beetje luxe, hihi]
Hier ook vliegvakanties vanaf dat ze geboren zijn. Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar Menorca. Wij zijn daar ook geweest toen mijn oudste een half jaar was (nu 3 jaar). Ik vind het ideaal daar. Vliegtijd valt ook mee.
wij gaan ook ieder jaar vliegen met de kinderen de oudste is 4 en de jongste is 1 en hij gaat dit jaar voor de 2e keer naar turkije. wij houden wel van toerisme en gaan lekker naar een groot hotel met aquapark
In september oor het eerst gaan liegen met dochter. Was toen 7 maanden. Ik maakte me heel erg druk van tevoren maar ze heeft beide vluchten geslapen hihi. We zijn naar gran canaria gegaan. Was erg leuk en kindvriendelijk. Griekenland is ook favoriet bij ons, aar toen waren we met zn tweeen. Rhodos waren we ook erg leuk. Succes met zoeken....vakntievoorpret is ook al leuk!