He hallo, Wij gaan op vakantie naar Toppershoedje in de zomer. Nu ben ik zo langzaam aan aan het kijken naar uitjes in de buurt. Toppershoedje heeft geen echt zwembad, dus daar zijn we wel naar op zoek. Wat is een mooi en cool zwembad binnen en buiten in de buurt? En is er een park of dierentuin die we echt gezien moeten hebben? Of iets anders dat je zegt; dat móet je echt doen!? Let me know...!
Wij willen van de zomer weer een keer naar het eiland Tiengemeten gaan, kan je met pontje naartoe en daar is een leuke modderspeeltuin! Is dat nog in de regio voor jullie?
Mijn ouders wonen er. Voor kinderen is de mekkerstee leuk. Speeltuin de flipjes. Toppershoedje heeft geen zwembad indd. Maar strand is dichtbij. Je hebt bij center parcs een groot zwembad. In de buurt zijn er wel meer zwembaden maar zelf geen ervaring mee. Wij gingen vroeger in stellendam naar het zwembad. Voor toeristen organiseren ze vaak veel in ouddorp Gezien corona is er al veel niet doorgegaan. Hopelijk valt het mee als jullie er zijn. Veel plezier. Onze kinderen komen er graag. Vooral het strand.
De brouwersdam is mooi voor een stop. Zeehonden kijken , die liggen vaak voor het spuigat in de dam. Wandelen en vogelspotten bij de Kwaaie Hoek. Geitenboerdeij de Mekkerstee Picknicken met Alpaca’s in Brielle
Bij Stellendam is een zeehonden opvang. Wel klein, naar wel leuk om even rond te kijken. Bij Nieuwe Tonge zit faunapark Flakkee. Niet duur en leuk met allerlei kleine dieren en vogels. Ook hebben ze er een midgetgolfbaan. Mekkerstee is idd erg leuk. Met speeltoestellen, leuke lunchroom en heerlijk ijs! Neeltje Jans is ook niet heel ver er vandaan. Ongeveer 30 km