We gaan dinsdag een dagje naar Amsterdam. Rijksmuseum en pc hoofdstraat. Ergens rond die omgeving zoek ik een leuk maar vooral lekker restaurant waar we kunnen lunchen. Ik heb gereserveerd bij Brasserie van Dam maar lees echt hele slechte recensies dus doe hier nog even een poging om iets anders te vinden. Wie weet wat leuks?
Hoe komen ze dan aan zoveel slechte recensies hè? Misschien omdat ze zo ‘bekend’ zijn dat er meer mensen een recensie plaatsen. Eten wel goed?
Ja, ik lunch er best vaak en eten is gewoon goed hoor. Waar lees je de slechte recensies dan? Misschien komt het ook doordat het van bekende Nederlanders is en dus onder een vergrootglas ligt?
Die recensies in Amsterdam slaan vaak nergens op. Kwam laatst met dochter in een leuk Italiaans restaurantjes terecht, heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Staan er allemaal negatieve recensies van Amerikanen die vonden dat ze niet vriendelijk genoeg begroet werden enzo. Nou, wij hadden nergens last van en waren blij verrast met dit voor ons nieuwe adresje op een A-locatie.
We hebben vandaag bij Brasserie van Dam geluncht en het wat super goed! Konden leuk zitten, lekker eten en goede bediening.