Met de zomervakantie nog in het vooruitzicht, ben ik me alweer aan het oriënteren voor de winter Afgelopen jaar zijn we een week in de kerstvakantie naar Hof van Saksen geweest en dat beviel heel erg goed. Dit jaar wil ik weer gaan (laatste week van de kerstvakantie), maar ik zie dat de prijzen nu nog erg hoog zijn (€1680 voor een week). Vorig jaar heb ik in augustus geboekt en toen was er een korting van zeker €200,-. Weet iemand toevallig wanneer Hof van Saksen de prijzen aan gaat passen voor de winter? Ik wil namelijk ook niet te laat zijn en ook een voorkeur opgeven voor een plek. Maar ik vind het tegelijkertijd ook zuur (als een echte hollander ) als ik een maand later kijk en allemaal aanbieding zie..
ik ben ook een beetje aan het zoeken voor kerst maar vind de prijzen voor kerst overal inderdaad erg hoog liggen. ik heb alleen geen idee wanneer deze gaan zakken dus lees graag mee
Vorig jaar hebben wij wel met korting geboekt, maar dat was pas eind augustus. En het was van zaterdag t/m vrijdag, dus ook één dag minder. Wij hebben toen €1278,- betaald (inclusief reserveringskosten etc..) Dus ongeveer €200,- per nacht. Nu dan één nacht erbij (7 ipv 6), dan vind ik €1500,- wel de max. Wat geld trouwens als ik het zo hardop zeg
Niet normaal toch? Wel mooi, Slovenië! Goed vooruitzicht Wij zijn er dit jaar ook, maar wel slechts 1 dag (doorreis).
Soms 'gooien' ze die opties pas na de zomer open. Ik heb dat ook wel eens gehad met de Efteling. En dat is best vervelend, want dan wil je eigenlijk al wat info hebben of eventueel boeken