Met 5 naar Bali

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Love21, 23 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Hoi allemaal, ik zou heel graag eens met ons gezinnetje naar Bali gaan. Het lijkt me zo fantastisch mooi en zo vriendelijk allemaal. Wie heeft dit met zijn gezinnetje gedaan & wat moeten wij verwachten kwijt te zijn? Aan alles? Vluchten incl verblijf en wat je daar op maakt. Wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen! Hoor graag ervaringen en tips! Liefs

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Wij alleen nog gedaan zonder kids maar ik zou het zo doen met onze zoon van 6.
    Wel moet je "reislustige" kinderen hebben vind ik persoonlijk. Je wilt toch wat zien van Bali neem ik aan,het is te ver voor een strand /zwembad vakantie.
    De vliegreis is ook lang. Met tussenlanding dus is een lange reisdag incl het tijds verschil. Daar moeten je kinderen wel goed mee om kunnen gaan.

Eten en drinken is goedkoop, vooral als je eet waar de locals eten. Op een food court aten we royaal voor 6,- met zijn 2. Onze koffie na bij star b. Was duurder :).
    In de populairdere hippe rest is het wat duurder en overal waar iets te zien is ook (tempels etc). Verder is het er tropisch warm, hoge luchtvochtigheid. Kunnen wij prima tegen maar niet voor iedereen even fijn.

Ik weet dat je villa's kunt huren, wellicht iets voor jullie! Ticket prijzen durf ik zo niet te zeggen.

Wij wilde met onze zoon as zomer gaan en waren dan voor hotel met jacuzzi op balkon incl vlucht voor 16dgn 4300 kwijt.

We gaan nu op rondreis door Florida dus Bali wordt waarschijnlijk volgend jaar.

Veel plezier met kiezen en plannen!

owly vindt dit leuk.
  3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Vlogger de huismuts verblijft momenteel met haar gezin in Bali.
    Misschien leuk om haar te volgen op YouTube?

Deel Deze Pagina