Wij hebben een kampa paloma air voor 5 pers. En die kan ik alleen opzetten. Even een youtube filmpje kijken welke de beste buis is om als eerste op te blazen. En knallen maar! Echt het gaat zo makkelijk. Kun je wel alleen! Als de eerst buizen staan begint de tent al vorm te krijgen. Als je ze allemaal hebt opgeblazen zet je hem recht, dat kun je echt ook alleen, en de haringen erin. Eventueel kun je er nog wat lucht bij pompen als je ze niet helemaal stevig vind. mocht het niet allemaal lukken zitten er ongetwijfeld andere camping gangers naar je gestuntel te kijken. En die kun je dan mooi om hulp vragen.
Ja dat snap ik. De voortent van onze caravan wordt ook door 1 persoon opgezet in een filmpje, maar die heeft gewone buizen, en dat zal vast wel alleen lukken, maar ik zou daar niet alleen aan beginnen. Bij die tent zou ik dat echt wel aandurven, ziet er simpel uit.
Wij hebben een croyde 6 air tc en deze kan ik zelf opzetten maar deze is groter/zwaarder dan de brean dus ik krijg 'm niet uit de auto getilt. Als je dat lukt dan geen problemen, het opzetten is super makkelijk (hoeken vastzetten, oppompen en dan afspannen).