Hoge antistof TSI

Discussion in 'Gezondheid' started by natascha25, Jun 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natascha25

natascha25 Bekend lid

Nov 1, 2005
    732
    0
    0
    Hi.

Wie heeft er ervaring met een te hoog percentage TSI stoffen. Het is bij mij 6.6 en nu moet ik onder begeleiding van het ziekenhuis. Hoe gevaarlijk is het voor het kindje?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Kijk eens op het schildklierenforum Hypoforum :: Index onder zwangerschap. Daar vind je veel vrouwen met anti-TSI. Ik heb zelf alleen TPO-antistoffen en deze zijn minder schadelijk. Ik kan je verder niet helpen, maar wil je wel veel succes wensen.

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier ook, ik loopt bij de gyn, moet in ziekenhuis bevallen en ook de kraamtijd daar blijven door die antistoffen.
    opzich niet heel schadelijk voor de kleine hoor, al heb je wel een grotere miskraam kans in de eerste 12 weken als je tenminste geen medicijnen gebruikt. na de geboorte kan je kleine een te snel werkende schildklier krijgen, vandaar dat die een paar dagen moet blijven om dat in de gaten te houden. maar is niet levensbedreigend en goed te behandelen. ik maak me er in elk geval geen zorgen over. vooral aangezien alles perfect met ons beide gaat.

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi,

Ik word er volgende week op getest. Marieken een vraagje aan jou ; gebruik jij nu medicijnen of helemaal niet? (tijdens je gehele zwangerschap).

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik gebruik nu zn 23 weken medicijnen, thyrax 150 mg. en werd toen gelijk in de eerste maand zwanger, wat dus al een wonder mag wezen omdat mn schildklier helemaal stil lag. maar nu gaat alles helemaal top met ons beide.

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Marieken fijn om te lezen meis.

Natascha als je onder begeleiding blijft van het ziekenhuis zou ik me ik niet al te veel zorgen maken meid, juist gaan ze heel goed op jou en je kleintje letten en zorgen dat alles goed blijft gaan. Veel succes en hoop dat de waardes gaan zakken tot een stabiel niveau.

Liefs

Share This Page