veel harde buiken of voorweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door silvana81, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik heb al een tijdje soms last van harde buiken maar sinds gister gaat het de hele dag door.....zeker 5 soms meer harde buiken per uur.
    Door inspanning komt het niet want heb gister de hele dag op de bank gehangen en niets gedaan.
    Vanochtend weer wakker geworden met harde buiken en soms zn trekkerig gevoel over mijn buik naar onderen waar dan ook zn druk op komt te staan dat ik het gevoel heb dat ik moet plassen en dan zakt het weer langzaam.

Ik kan me dit niet herinneren van de eerste zwangerschap toen werkte ik zelfs tot week 35 en heb dit gevoel nooit gehad.

Is dit gewoon bij harde buiken of zijn het voorweeen?
    De kleine ligt al ingedaald....is afgelopen dinsdag bevestigd in het ziekenhuis.

Heb om 16.30 uur een groeiecho kan het dan ook nog ff navragen....maar ben benieuwd naar jullie ervaringen met harde buiken en voorweeen.

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik ben nu 36+3 weken en ik had hetzelfde met dat termijn. Me buik kon echt flink aanspannen meerdere keren per uur met krampen erbij. Nu heb ik er geen last meer van :)
    Ik ging er vanuit dat het idd oefenweeën waren want ik kreeg ze ook bij ontspanning. Vk kan je natuurlijk altijd bellen als je tocb ongerust blijft

3. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Ik las het volgende op internet:

Als je geruime tijd voordat je zou moeten bevallen gedurende een paar uur zes of meer harde buiken per uur ervaart, en ze gaan niet weg door rustig te gaan liggen of in bad te gaan, bel dan je verloskundige.

Ik zou dus toch even bellen voor de zekerheid.

4. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    En, wat zei de vk?

5. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Ik heb dit ook. Precies zoals jij het beschrijft! Heb dit al een paar weken, ben op t moment 32 weken zwanger. Je kan even je urine laten checken, misschien is het een blaasontsteking. Succes :)

6. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heb ik al 3 maanden last van. Ben er ondertussen wel aan gewend. De ene dag ook meer dan de andere dag. Ik kan zo een dag een stuk of 30 harde buiken hebben. Ze doen geen pijn gelukkig.

Deel Deze Pagina