best zenuwachtig voor de 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door justsjee, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justsjee

justsjee Lid

18 sep 2008
    37
    0
    0
    rozenburg
    hallo allemaal
    ben echt zo zenuwachtig voor de 20 weken echo..
    ik heb die pas op 5 maart hoor...
    maar 6 maart ga ik trouwen uitgebreid alles erop en eraan...
    maar ben zo bang dat ik die dag tegenvallers ga krijgen...
    dat zou ik zo erg vinden en dan is trouwens ook mijn bruiloft verpest...
    ik hoop echt dat alles goed is!...

maarja ben wel een beetje overdreven aan het doen he ...

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik kan het me wel voorstellen hoor! ik ga met 21 weken op een korte vakantie en heb dus vlak daarvoor ook de 20 weken echo...

ik vind je zenuwen begrijpelijk, maar de kans dat er iets mis is, is natuurlijk niet zo heel groot!

3. zwanger09

zwanger09 Lid

11 feb 2009
    16
    0
    0
    hallo, heb me 20 weken echo gister gehad, ik was ook zoooo zenuwachtig... :( maar het viel allemaal wel mee. het is zoo leuk als je de kleine zo ziet bewegen en je ziet alles zo duidelijk.
    hoop voor je dat alles goed is en alvast gefeliciteerd met je trouwdag!
    geniet er van :p

4. justsjee

justsjee Lid

18 sep 2008
    37
    0
    0
    rozenburg
    hoop het ook
    pray for it hahaa..
    maar gelukkig was alles goed bij jou
    :D

5. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hier nog een.. ik heb ded 23ste mijn 20 weken echo,week erna ga ik trouwen en op huwelijksreis. Vind het erg spannend! ik heb met 8 weken mn laatste echo gehad maar omdat ik het zo lang w8ten vond tot mn 20 weken echo heb ik met 14 weken een pretecho laten maken. dat was erg fijn! lijkt me heerlijk om lekker lang naar die kleine te kijken met 20 weken. ik hoop zo dat alles goed is. Ik begrijp je heel goed dus!

6. ahmheems

ahmheems Lid

23 mei 2007
    10
    0
    0
    Heb vandaag de 20-weken echo gehad. Ik was hier ook zo zenuwachtig voor. Gelukkig is ons kindje goed ontwikkeld en kan ik genieten van mijn zwangerschap en het aankomende carnaval.

Veel plezier met de 20-weken echo. De kans dat het niet goed is komt gelukkig weinig voor.
    Alvast een mooie bruiloft. Geniet ervan.

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

gisteren voor de controle geweest, alles is helemaal goed, baby goed gegroeid en gaf volgens de v.k krachtige trappen maar ik voelde niks :S

vrijdag hebben we de 20 weken echo..ik zal wel weer diaree krijgen van de zenuwen...:D

8. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik zou vandaag de 20 weken echo krijgen...maar een paar uur voor de afspraak werd er gebeld dat de echoscopiste ziek was...
    Nu hebben we hem donderdag ochtend. Gelukkig deze week nog maar ik baalde wel dat het niet door ging! Ik wil nu toch wel zeker weten of dat alles goed is.

9. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Succes donderdag Lon en Tijn! laat je het nog even weten? Altijd spannend zo'n 20 weken echo he!

10. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ja ik laat het weten!

11. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Dames,

Ik kom ook even gezellig bij de zenuwen voor de 20 weken echo zitten.
    Die van ons hebben we komende woensdag. Al om 9 uur, gelukkig dus dat we geen carnaval vierders zijn.

Het is best wel spannend en we hopen natuurlijk dat alles goed gaat.
    Dat hoop ik ook voor jullie allemaal en hopelijk kunnen we binnenkort allemaal van een mooie echo genieten.

Groetjes en succes met afleiding zoeken.

Krissa

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb hem de 19E inderdaad morgen alweer :). het leek heel lang te duren en nu het er op aan komt zit ik vol met zenuwen of het allemaal wel goed zal zijn. heb de echo eerder gehad en toen met mijn dochter en die was erg leuk en me dochter was gezond.

nu heb ik al vanaf dag 1 van deze zwangerschap het gevoel dat het niet goed zit. echos tot nu toe waren prima maar dit gevoel maakt de 20 weken echo wel extra spannend en stressvol. hopelijk is hij/zij kerngezond en deze kans is het grootst maar toch je zal maar net die 1e zijn met pech. het geslacht willen we ook erg graag weten gewoon omdat dit leuk is haha. de kleine is trouwens super druk in me buik en voel hem meer dan duidelijk. zelfs aan de buitenkant is het te zien als ik achterover zit :) en als ik lig is hij niet meer te houden. zelfs al ik loop voel ik hem bewegen erg leuk allemaal en krijg steeds meer een and met de kleine. met me dochter had ik die meteen maar op de een of andere manier kan ik me nu nog niet hechten misschien te bang dat het mis is. als de echo goed is zal dit gevoel vanzelf verdwijne en kan ik eindelijk op en top gaan genieten.

denk trouwens dat ik een jongen krijg en vraag me niet waarom, gewoon een voorgevoel haha en bij me dochter was dit ook goed

succes

13. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb donderdag de 26e de 20-weken echo. Ik kijk er enorm naar uit. Al vanaf het moment dat ik die afspraak heb gemaakt en jeetje, wat vind ik het lang duren. Ondertussen realiseer ik me wel dat ik alweer bijna halverwege ben en volgens mij heb ik de afgelopen week de kleine ook af en toe gevoeld, elke dag wel een paar keer ... geweldig is dat. Maar kijk gewoon erg uit naar de bevestiging dat alles goed is en hoop te horen of er een jongetje of een meisje in mijn buik zit!
    Iedereen succes met wachten, aftellen en uiteindelijk genieten !

Groetjes, Dyaan

14. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Wij hebben vanmorgen de echo gehad en alles ziet er goed uit!
    Met 16 weken hebben we al gezien dat we een meisje krijgen maar nu weten we het echt zeker!

@iedereen, succes met jullie echo's!

15. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hey jutsjee wat leuk wij gaan ook 6 Maart trouwen met alles erop en eraan. Ik was ook nerveus voor de 20 weken echo maar achteraf was het echt heel gaaf. Ik moet de 5e nog naar de vlos en ben wel blij dat we een dag voor het trouwen nog even op controle mogen. Ik wens je vast veel plezier en succes voor de echo en de trouwdag.

Voor de rest van de meiden heel veel succes met de 20 weken echo.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    echo was hier goed :) en we krijgen een zoon. fotos is me album. kreeg zelfs een beetje 3d/4d kado :) dus kon me mannetje even goed bekijken

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik heb morgen mn 20 weken echo.. ben erg benieuwd! weten jullie of je eigenlijk daar nog een foto van mee krijgt? of is het alleen meekijken op het scherm.

18. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wij kregen een stuk of 5 foto's mee. Van het geslacht, de voorkant, de zijkant, beentjes en nog een geheel plaatje.

Weet niet of dat verschilt, maar denk dat het overal wel zo'n beetje zo gaat..

19. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    @lovewinnie,

Van harte gefeliciteerd met je mooie echo. Geniet er lekker van.

@Nina 010,

Hopelijk krijg je vandaag een hele mooie echo. en is natuurlijk alles goed.
    Ik zal voor je duimen.

Wij moeten nog even twee dagen wachten.
    Woensdag is het zo ver en begin nu echt helemaal nieuwsgierig te worden.
    Heb even helemaal geen idee hoe het zal zijn, en waar aangezien we hier een nieuw ziekenhuis hebben en ik daar nog niet ben geweest.

Groetjes,
    Krissa

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

ik heb een dvd waar ongeveer 15 minuutjes echo op staat. de andere 15 minuutjes keken ze eerst of alles goed was en die andere waren eigenlijk soort van extra controle en kon het op dvd krijgen voor 7 euro wat ik natuurlijk heb gedaan. verder heb ik 9 foto's

Deel Deze Pagina