Hallo, Wij proberen nu 9 maanden zwanger te worden. En heb een wisselende cycles gehad van 27 tot 30 dagen. Nu ben ik drie weken over tijd en voldoe al lekker aan alle eerste symtomen, maar helaas zijn de testen negatief. De dokter wil me helaas niet via het bloed laten testen om te kijken of ik zwanger ben. Ik voel me nu best stom, heb het gevoel dat mijneigen lichaam me in de steek laat. Wel word mijn bloed nagekeken of een schildklierstoornis en prolactine? wat houdt dit in. Van mijn dokter krijg ik geen fatsoenlijk antwoord. Hij behandeld me een beetje als een dom blondje. Wel slik ik al 2 jaar imuran voor collitis ulcerosa, heeft dit gevolgen voor het zwanger worden en zijn? Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven en tips
Hoi Hoi, Hoe gaat het nu met je, heb je nog een test gedaan? en heb je de uitslag van het bloed. Imuran word afgeraden tijdens zwangerschap en borstvoeding. Ik wil je daarom ook adviseren naar je arts voor je ulcerosa te gaan en hem te melden dat je graag zwanger wilt worden. Deze aandoening is ook een reden om bij de gynaecoloog onder controle te zijn tijdens de zwangerschap. Mijn advies: Ga naar een gynaecoloog of naar je MDL arts. De meeste huisartsen weet tegenwoordig te weinig van zwangerschappen/ HEel veel sterkte en succes, IMke