Hoge basale temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lkg, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Na lange tijd rondzoeken op de site van ff, op zp en via google kan ik nergens het antwoord op mijn vraag vinden.. dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Dit is m'n eerste volle maand dat ik temp.. zie mijn temp-kaartje in het onderschrift.. Alleen, wat ik nu het gekke vind is dat ik volgens mij een onwijs hoge basale temperatuur heb! Ik heb erg veel temp-kaartjes bekeken hier, en ik kan er niet één vinden die net zo'n hoge temp heeft als ik!! (zie ook temp-kaartje van vorige maand, maar dan maar één week).
    M'n temp zit gewoon regelmatig op 37,4.. dat is bijna richting verhoging.. en die dagen zweet ik 's nachts ook zo erg dat m'n hele pyama doorweekt is (raampje staat gewoon open op slaapkamer, en in de rest van de cyclus heb ik dat niet)..

Maar ik mezelf nu gek, en is dit heel normaal.. of is het toch vreemd?

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mijn basale temp ligt ook tussen de 36.9 en 37.0 dus denk dat je, je niet gek maakt ;).

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Dit is bij sommige mensen heel normaal hoor!
    Bij mij zou het niet echt normaal zijn.. Maar bij iedereen is het weer anders.

4. Seth

Seth Niet meer actief

Herkenbaar....
    tenminste.. ben halverwege vorige maand begonnen met tempen... en zat toen ook zo hoog....

als ik even uit bed was HAD ik zelfs verhoging....
    zit nu voor mn ei op 36,7..... ben benieuwd na mn ei...

Herken trouwens het zweten etc.. ook.. erg vervelend..

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb ook een hoge basale temp. Ik denk/hoop dat het normaal is. Ik wordt ook ooit 's nacht helemaal heet wakker

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ahh.. bedankt voor jullie reacties. Dat heeft me weer een beetje gerustgesteld! Thanks!

7. Loe

Loe Niet meer actief

mijn coverline staat altijd op 37.05, dus voor ei meestal 37, na ei 37.3/37.4..

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    De laatste week van je vorige menstruatie was zo hoog omdat je toen je eisprong al had gehad. Zoals je deze maand ook kan zien in je grafiek zit je ook nu na je ei weer rond de 37,4 en zat je voor je eisprong een beetje lager.

Het is dus normaal dat je temp na je ei hoger ligt dan ervoor.

Over je basale temperatuur: bij de een is deze eenmaal hoer dan bij de ander :D

Maar het komt vast helemaal goed met jouw temp hoor :D

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Kijk anders bij FF even bij de chart gallery, en geef een zoekopdracht met als criteria 'High pre-O temp'.

Misschien dat je overspoeld wordt door geruststellende kaartjes. Vooral als je dan ook nog in de cagegorie 'pregnancy' zoekt, hehheh...!

Deel Deze Pagina