Goede morgen dames, Ik heb echt jullie advies nodig want ik schrok mij een hoedje vanmorgen Ik werd wakker en tempte mij hij was gestegen naar 38.0 huh nee dat kan niet dacht ik weer tempen jahoor, ik temp elke morgen om dezelfde tijd. heb nog op de wekkerradio gekeken. Ik heb voor mijzelf een temp kaartje gemaakt dus kan hem jullie niet showen maar kan wel zeggen dat ik 3 week geleden begonnen ben met een temp van 36.3 die naar 1,5 week even zakte van 37.2 naar 36.9/8 en vervolgens weer omhoog ging naar tussen de 37.2 en 37.4 vanmorgen schrok ik dus ook dat hij zo ver omhoog gegaan is. Ik heb echt mijn ei gehad want hij is echt 2 dagen wat gezakt daarna gestegen heb rekbaar slijm gehad en ook kleine steekjes. Nu dacht ik gisteren ik wordt echt ongesteld zoveel kramp het voelde echt zooo (pfff want moet het over 5 dagen worden) heb er vaak last van zo voor rond mijn periode, was gisternacht ook al uit bed geweest dat is ook typische iets voor mijn menstruatie hoofdpijn en noem maar op. Ik weet het niet meer wat zou die hoge tempratuur kunnen zijn (ik ben niet ziek trouwens ) Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes Wilma26
Goedemorgen Wilma, eerste reactie van mij was ziek?? Maar bij verder lezen zag ik dat dit het niet was. Dan kom ik niet verder dan blijven hopen dat ie zo hoog blijft en dat dit een beebje is dat zich bij je aan het vastkruipen is. Al is 38 inderdaad wel wat hoog. Misschien een glaasje alcohol gedronken gisteren?? Bij mij gaat hij daarvan ook altijd omhoog. Het zitten op het wachtbankje is nu voor je begonnen!! PS volgens mij heb ik jou gister nog een pb-tje gestuurd Succes!! Groetjes Boes
Hihi, ja klopr idd ik ben net mijn inbox aan het lezen ik heb 23 pendel aanvragen en ik moet om 9.00 weg, ik ga er lekker de tijd voor nemen. het spijt me maar zaterdag beloof ik dat ik met je vraag aan de slag ga goed? wil het niet afraffelen dat is jammer. Nee joh geen alkohol gehad pfff ben kots misselijk en mega zuurbranden. maar ik ga echt nog niet testen ik wacht lekker tot zondag maar ik vond het zooo vreemd dat ik dacht nog even gauw vertellen voor ik aan het werk ga. En super bedankt voor je antwoord, ik beloof dat ik zaterdag met je aan de slag ga, en meiden er zullen nog meer zijn die denken hee ik heb ook pb gestuurd. ook zaterdag oke. Doei Doei lieve meiden!