Daar gaan we weer...kan wel janken. Met mijn 1e zwangerschap heb ik ook hoge bloeddruk gehad waarvoor ik medicijnen kreeg en onder behandeling van de gynaecoloog stond. Uiteindelijk opgenomen omdat er ook eiwitten in me urine werden gevonden. Met 36,3 weken bevallen. Was ingeleid omdat ik zwangerschapsvergiftiging had. Nu gelukkig weer zwanger maar met 10 weken is mijn bloeddruk alweer te hoog. Gisteren was het 135/95. Ik moet nu dus weer naar de gynaecoloog. Ben benieuwd hoe dit allemaal weer verder gaat verlopen. Voel me ook erg slecht, erg misselijk en geregeld spugen. Zijn er meer meiden met hoge bloeddruk?
Hoi, Ja hier eentje. Het ging goed tot 12 weken, toen weer een bloeddruk van 150/100. Nu weer aan de medicijnen. Beide zwangerschappen bij gynacaeloog door pcos. 7 maanden geleden bevallen met 35 weken en daarvoor 6 weken in ziekenhuis gelegen. Ik ben nu 17 weken zwanger. Vorige keer geen zwangerschapsvergiftiging ontwikkeld, maar wel vermoeden hiervan dat het zou ontwikkelen. Spoed keizersnee gehad met 35 weken omdat de hartslag van mijn dochter steeds daalde.
Ben idd weer snel zwanger, maar dat wilde we graag . Nu wel bang wat ons te wachten staat. Weer ziekenhuis opname? En andere vragen. Heb nu al veel klachten en zit weer ziek thuis. Nu ook al bezig met het kamertje en kleertjes uitzoeken. Wil graag goed voorbereid zijn. Vorige keer was het best heftig en moest mijn man veel regelen. Was dus blij dat het kamertje en veel dingen voor de 30 weken klaar waren. Iedereen verklaarde me voor gek, maar kreeg wel gelijk later. Dus nu weer vroeg bezig met uitzoeken en opruimen, wel veel door andere. Omdat ik al veel klachten heb.
Een vriendin van me heeft dit gehad, het lijkt wel haar verhaal wat ik hier lees (is écht iemand anders hoor 😉 Zelf niet deze ervaring maar ik weet hoe ontzettend zwaar zij het van begin tot eind gehad geeft dus ik zou je graag sterkte wensen!!!