hoi dames, even een vraagje wat jullie zouden doen. ik ben nu 22 weken zwanger en sinds een paar dagen heb ik andere symptomen. als ik loop krijg ik scherpe steken in me buik, meer aan de zijkant en moet ik echt even stoppen met bewegen om het weg te laten zakken. verder voelt me baarmoeder geirriteerd. ik bedoel daarmee dat ik me erg bewust ben van me baarmoeder en me buik voelt gewoon een beetje naar. Ik voel ook me hartslag in heel me lichaam kloppen. zoals wanneer je een wondje hebt maar dan over heel me lijf. Ik heb al sinds 13 weken heel veel harde buiken en vanaf 8 weken een heel lage bloeddruk die nu komt en gaat en moest daarvoor ook halve dagen gaan werken maar ondanks dat dit mijn tweede zwangerschap is, ben ik deze dingen niet gewend. het verloopt geheel anders en vervelender dan bij me zoon. kan ik dit gewoon doorschuiven aan bandenpijn of moet ik toch serieus weer de verloskundige bellen? twijfel een beetje. groetjes laura
Toevallig heb ik gisteren met dezelfde pijn klachten contact gehad met de vk. Ik heb het bij inspanning en krijg dan ook harde buiken. Volgens de vk is dit inderdaad bandenpijn. Ook ik herken dit helemaal niet van de vorige zwangerschap! Wat je zegt over je hart voelen kloppen door je lichaam herken ik dan weer niet. . Maar bel gewoon even, al is het voor je eigen gemoedsrust. Staat het ook meteen in je status
Heb ik ook allemaal En is "normaal" Hartkloppingen idd je hart pompt nu eenmaal harder ivm al het vloed xtra door je lijf en lage bloeddruk doen ze ook niets meer althans hier niet en de scherpe pijnen is idd banden pijn.. Je buikspieren en banden zijn eerder opgerekt en nu niet meer zo stevig als bij de 1e zwangerschap dat heeft mijn vk uitgelegd.. Dus vandaar dat je het nu zo ervaart