Hoe wat en wanneer?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Daan04, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo,

Ik zit momenteel 5 dagen voor mijn nod. Ik heb gisteren een hele erge steek gehad in mijn onderbuik. Daarna heb ik last gekregen van een beetje rozig/bruinig verlies...
    Mijn vraag is, wat is dit? Zal mijn menstruatie er aan komen? Maar dat is wel erg vroeg.
    Of kan dit een innestelling geweest zijn? Dan is het dus eerst een steek geweest en daarna een verlies van rozig bruinig, wat ik vandaag trouwens ook weer heb. Wel zo veel dat het in mijn ondergoed zichtbaar is (sorry).
    Ik hoop op een antwoord.

Groetjes, Daan04

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Daan,

aan zo'n steek en dat roze/bruinverlies kun je niet afleiden of je wel of niet zwanger bent.
    Je kunt alleen afwachten op je NOD en dan testen, dan weet je waar je aan toe bent.

Mirjam

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Nee dat snap ik ;)...
    Maar mijn vraag was is dat zo bij een innestelling, dat je eerst een steek hebt en daarna wat verlies?
    En kan het zo zijn dat ik ondanks het verlies wel zwanger ben?
    Of moet ik het nu rekenen als game-over :(

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

de meeste vrouwen merken helemaal niets van een innesteling.
    Sommige vrouwen hebben wat roze verlies of rood of bruin. Sommige voelen iets in de buik. Maar je kunt op basis van wat jij meemaakt dus nog niet zeggen of er al dan niet een innesteling is geweest en of je nu wel of niet zwanger bent.

Mirjam

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Oké, bedankt in ieder geval :).
    Dan zit er helaas niets anders op dan afwachten...;)

Share This Page