zijn er hier ook vrouwen die al zolang verkouden zijn? Ik ben nu 19,5 week zwanger en ik ben denk al bijna 5 weken verkouden. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel normaal is? Elke keer als ik voor mijn gevoel er bijna vanaf ben begint het weer opnieuw. Paar weken geleden de huisarts gebeld maar mag er niks voor gebruiken op een zoutoplossing na. Heel irritant dit!
Ja, dat is helaas normaal. Je weerstand ligt op zijn gat als je zwanger bent dus je pakt alles mee. Beterschap!
Jup hier ook al weken! En in m'n vorige zwangerschap ook. Ernst wisselt beetje maar snot/hoesten is nooit geheel weggeweest helaas. Stomen met gewoon heet water helpt hier wel om erger (ben redelijk gevoelig voor holte ontsteking nl) te voorkomen.
Ik heb sinds begin van de zwangerschap al afwisselend een verstopte of loopneus en ik nies veel. Gebruik er niks voor. Neus bloed ook bij dnuiten dus niet verder de boel irriteren daar binnen.
Gelukkig ben ik niet de enige, dacht even dat het aan mij lag haha. Heb wel goeie vitamine pillen gekocht, hopelijk werkt het een beetje. Beterschap allemaal
Nope, je bent niet de enige. Heb er al af en aan last van sinds de herfstvakantie (eind oktober). Na even zoeken, ben ik tegen gekomen dat een verhoogd niveau van oestrogeen bij veel vrouwen ook ervoor zorgt dat het neusslijmvlies op kan zwellen. Dus er is ook een redelijke kans je dat ook hebt, en niet altijd per se verkouden bent. Zoutoplossing werkt bij mij niet. Stomen net voor het slapen gaan helpt wel iets (om in slaap te kunnen vallen). Heb nu de tip mee gekregen om luuf onder mijn voetzolen te smeren en sokken erover te doen tijdens het slapen. Moet het nog proberen, maar heb altijd al warme zweetvoeten, dus zie dat nog niet zitten. Succes!