nou heb ik een vraagje (miscchien eerder gesteld maar kon het niet vinden) ik weet dat striemen voorkomen onmogelijk is. en dat het heeft te maken met aanleg of erfelijkheid. maar je kan het een een beetje verminderen door in te smeren met hydraterende e-vit bevattende olien ed. had ik ergens gelezen maar wanneer MAG je beginnen met insmeren ik bedoel kan het kwaad voor de baby wil zelf beginnen met amandel en cacao olie durf het nog niet ben pas zwanger alleenik voel me buik gewoon scheuren van binnen ik wil het wat soepeler hebben ook lekker om verwend te worden want ik wil het manlief laten doen dus iemand tips : ----volgens mij hoort dit bij zwangerschap kan iemand het voor me verplaatsen aub-----
Je kunt nu al beginnen met smeren hoor. Of het wat uithaalt is een tweede, maar het kan geen kwaad voor de baby ofzo.
Ik ben ook al vanaf dag 1 wezen smeren hoor. Ik had bij mijn dochter namenlijk ook al straie en pijnlijke buik (trekkend gevoel). Ik probeer het nu ook soepeler te krijgen. Ik weet zelf niet vanaf wanneer het mag maar ik deed het ook. Alleen niet meer elke dag. Meer omdat ik het s'avonds in de kamer toch koud vind en soms geen zin heb Zorg alleen dat als je naar de vk moet dat je je buik niet ingesmeerd heb. Het blijkt dat de doptone dan heel stoort
ja erfelijkheid niks aan te doen smeren kan geen kwaad natuurlijk ik smeer zelf 4 x per dag maar het belangrijkste is masseren van je onderhuidsbindweefsel dan hou je de huid soepel .. Er staat nog een resente topic over dit hoor zoek maar op staat ook welke olie mensen fijn vinden .. fijne zwangerschap
het is niet alleen belangrijk om je buik en borsten in te smeren maar ook je perineum (stukje huid tussen anus en vagina sorry ) dit voorkomt blijkbaar uitscheuren tijdens de bevalling...
ik zou daar hypoallergene creme voor kopen ivm schimmel, er wordt ook afgeraden je vagina met zeep te wassen ivm schimmel dus ik zou er niet zomaar wat tussen smeren
haha heb mn perineum nooit ingesmeerd. En ben niet uitgescheurd. Naar mijn idee is het onzin. het gaat om de grote van het hoofd en de manier van persen.
Er is toch ook van dat soort slakkenslijm? Dat herstelt de huid weer van straie.. Ik heb het nog nooit geprobeerd dus ik weet ook niet of het helpt, weet iemand anders dat misschien?
Ik heb wel gehoord en gezien dat je door amendelolie meer haartje kan krijgen. en persoonlijk vind ik zwitsalmama erg zwaar heb paar keer gesmeerd, maar werd er na paar uurtjes misselijk van. k had het met ze zomer gebruikt je eigen lichaamsgeur + zwitsal bah!
Hier al 2 flessen van VSM BBBB creme gebruikt....Helaas heeft het niets uitgehaald, en ziet mijn buik eruit als een tijgervel. Pin je er alsjeblieft niet op vast dat smeren helpt! Het ligt aan je type huid, dan kun je smeren wat je wil, maar de striemen komen toch! Als je ze dan toch krijgt, bedenk dat het voor een goed doel is!
je kunt striae niet voorkomen. Maar dat het een lekker gevoel is als iemand af en toe die strakke harde buik met een beetje olie of creme insmeert... daar kan ik niets tegen inbrengen. dus... zoek iets uit wat jij lekker vindt... en geniet lekker van je massage!
Ik heb gewoon paar keer zwitsal geprobeerd, maar dat was het verder heb ik helemaal nix gebruikt het helpt toch niet je kan je buik wel soepel houden maar striemen kun je niet voorkomen. Mijn zusje heeft nix gebruikt heeft ook nix ik heb de laatse twee weken 3 strepen gekregen bij mn navel en dat valt reuze mee het is tenminste niet donker 8)
Erfelijkheid ben ik het niet mee eens; heb een moeder met een lijf vol striae en terwijl ik onderhand al aardig gegroeid ben, nog geen streep te zien! De een zegt dat het wel helpt, de ander zegt van niet. Maar ik denk dat lekker insmeren of masseren met een verzorgende bodymilk of olie heel goed is voor je oprekkende huid, blijft ie lekker zacht en soepel van! Amandelolie en haartjes, huh? Ik smeer nu met zwangerschapsolie van Weleda, zalig spul, maar niet goedkoop en er zit ook amandelolie in.
ık zıe nu pas hoe ver je ben spannend zeg. je kan zeker haast nıet wachten om je kleıntje te zıen gr.nisa
je wilt het helemaal niet weten.. ik ben benieuwd naar haar vingers, lippen, haren, ogen etc . Als het goed is krijgen we een dochterje na 5 echo's voor het geslacht Ik ben het ook zo een beetje zat ik wil dat het nu dr uitkomt, maar ik ga het ook missen haar bewegingen schopjes enzo
Hoi, Ik weet niet meer precies wanneer ik ben gaan smeren. Ik had de buikcreme van de Hema en zwitsal mama gebruikt. Aan het einde van de zwangerschap (toen ik overtijd was) kreeg ik wel striemen. Maar ik vond het smeren wel lekker. Ik zat ook altijd mijn buik te aaien