Ik ben nu iets meer dan 7 weken en mijn broeken en truien beginnen al wat meer te spannen. Ik ben iets meer dan 2 kg bijgekomen Hoe was het bij jullie in dit stadium?
Hai hai, Ik was 4/5 kilo afgevallen, en dat kwam niet eens doordat ik niks binnenhield. Want heb bijna nergens last van gehad. Ben al niet 1 van de zwaarste dus ben dolblij dat er nu weer wat bijkomt! Maar ik kon met 7 weken gewoon nog me broeken aan, is pas sinds 2 weken dat het allemaal wat strakker begint te zitten!
bij de eerste trok ik bij de 20 weken pas positiebroeken aan. Nu bij de 2e al met 8 weken maar ben nu 17 weken en 2 kilo afgevallen.
Ik was al wel wat aangekomen hoor, misschien ook wel bijna twee kilo, kwam volgens mij vooral doordat m'n darmen nogal opgezet waren. Daardoor zaten m'n broek ook al snel krap rond m'n buik, dat heb ik gelukkig de eerste drie maanden wel op kunnen lossen met een stiekje aan m'n knoop.
ik was met 7 weken 2 en half kg aangekomen ik woog altijd 54 /56 ong van me zelf en weeg ik presies 60kg en ben er trots op hijhihihih liefs
ik ben pas 4wk nu al 2 kg aangekomen woog 46 nu 48 nog nıet veel maar ik ben ook maar 1.63 ben benıeuwd hoe het verder gaat. gr. nisa
Met 7 weken was ik nog niks aangekomen, maar ik had wel een enorm opgezette onderbuik, dus spijkerbroeken deden wel zeer. Had ze open staan en zodra ik thuis was, deed ik een joggingbroek aan.
ik ben ook 1m63 maar weeg 53 killo en de mensen vinden mij al dun ,is 46 killo niet weinig? ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen! ben de eerste weken 3 killo afgevallen en woog dus 50 maar op hoeveel ik nu zit weet ik niet! (heb ook geen weegschaal thuis )
De eerste weken tot week 6 leek ik 3 kilo aangekomen te zijn. Nu door het overgeven en de misselijkheid ben ik weer 1 kilo afgevallen op morgen week 9. Dus in week 9 begin 2 kilo aangekomen en de broeken passen niet meer. Strakke broeken droeg ik ook altijd, in ieder geval aansluitend..... Borsten zijn ook wel voor maatje groter bh geworden.
Ik ben nou al 1 kilo aangekomen..! Hoop dat ik mijn hele zwangerschap niet zoveel aan kom.. ben al wat steviger van mezelf..!
nou ja slank klinkt wat mooier als dun klopt ook wel maar mn taille is ZO smal ık heb meer zo n zandloper fıguur dus het is niet zo dat je me botter kan tellen of zo ık eet ook goed maar verteer het volgens mıj te snel, bloedtest gedaan nıks bıjz. met schıldklıer ed. alles was ok dus vınd het wel goed zo ( en m'n man vınd het al helemaal geweldig.) maar bedankt voor je bezorgdheid gr. nisa
Hier met 6weken5dagen 2.1 kilo aangekomen, met 7weken5dagen 2.8 kilo aangekomen. En nu met 22weken5dagen 3.1 kilo aangekomen. Dus het zegt helemaal niks wat betrefd de rest van de zwangerschap als je in het begin meer aankomt. Edit, nu moet ik er eigenlijk wel bijzetten dat ik te weinig weeg en dus echt aan moest komen, niet alleen babykilo's maar ook mijn eigen kilo's. Maar dat wil nog niet echt vlotten !