Jeetje wat heftig, gelukkig houden ze het goed in de gaten. Hopelijk mag je snel weer naar huis! Sterkte!
Lief dat je het vraagt! Ik ben nu thuis met thuismonitoring. Bloeddruk blijft helaas hoog, maar ik heb nu ook corona (dat kon er nog wel bij, lang leve de kinderopvang!) dus het zou daar nog van kunnen komen misschien. Met de kleine gaat zover we nu weten, behalve de groei die wat achter blijft, alles goed ! Voel hem ook heerlijk trappelen dus dat is al een geruststelling. Volgende week moeten we weer langs de gynaecoloog, dus we gaan het zien. Ik doe het rustig aan en hoop dat we zo tot het einde door kunnen gaan
Pff heftig dat er ook nog bij! Hopelijk niet teveel klachten van corona. Ik duim voor je dat het allemaal stabiel blijft. Gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden
Herkenbaar. Bij mijn tweede kindje had ik met ongeveer 12 weken al een hoge bloeddruk. De vk in het ziekenhuis schrok zich een hoedje. Heb dus veel controles gehad, nachten in het ziekenhuis, urine onderzoek maar is uiteindelijk goed gekomen. Kreeg ook labetalol. Aan het einde van de zwangerschap werd de bloeddruk steeds hoger maar ze hebben hem pas gehaald met ruim 37 weken. Hier een succesverhaal dus! Bij mijn laatste zwangerschap, vorig jaar, al preventief medicatie geslikt trouwens. Succes met alles!