bekken bodem???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nedjla, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi vk
    hier nog weer wat van mij ik heb sins een week veel pijn in me buik ik ben nu 17 weken zwanger ik heb enorme krampen net of als samen trekt nu heb ik mijn vk al gebelt en ik moet er toch morgen heen dus ik ga vandaag eerst is kijken of het een blaasonsteking is wat ik niet verwacht en anders verwachten ze me bekken maar als het wel mijn bekken zijn hoe erg wordt het dan straks hoe verder je in de zwangerschap komt en hoe zit het dan strak met de bevaling want ik zit er wel mee ik heb nu al elke dag pijn en weet soms niet waar ik het zoeken moet ik hoop dat u me meer kan vertellen alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

weet je inmiddels of het een blaasontsteking is?
    Als het je bekken is en je blijft veel last houden kan het helpen om naar de fysiotherapeut te gaan.

Mirjam

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik heb gisteren gebelt en het is geen blaasonsteking vandaag moet ik naar me vk toe dus dan zou ze als even goed bekijken en ik denk net wat zegt fysio

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi bij me vk geweest mijn baarmoer groeit te hard vandaar dat ik pijn heb betekent dat dat het kind mischien wat groter gaat worden :(

Deel Deze Pagina