blauwe benen sochtends en na even staan..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door baby90, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hooi,

Ik ben 37 weken zwanger en sinds 2 dagen als ik op sta, of even stil sta blauwe benen met witte vlekjes. Jeuk aan voeten heb ik al even, maar lijkt iets erger te zijn en zeker als ik even stil sta. Ook had ik gister ochtend ineens 4 blauwe plekjes op 1 been vlak bij elkaar. Ik kan me niet herinneren dat ik me gestoten heb.
    Gister ochtend het ziekenhuis gebeld (ben ik onder controle), en deze vond t niet nodig dat ik langs kwam. Ik lees verschillende verhalen over zwangerschapsvergiftiging, slechte doorbloeding, weinig bloedplaatjes etc.

Weet niet wat ik er nu van moet denken:( Ik ben met de jeuk al eens geweest en toen was er niets aan de hand, maar ze zeiden wel dat als het aanhield of erger werd ik terug moest komen.. 8 mei is mijn volgende controle pas.

Liefs,

Baby90.

2. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Ik herken het. Heb het alleen al langere tijd en de blauwe plekjes ook meerdere keren gehad. Nu ook weer een aantal. Bij mij hebben ze er toen wel bloed om geprikt maar dat was allemaal in orde. Dokter geeft aan dat het echt te maken heeft met toegenomen bloedvolume en druk op de aderen maar niets om me zorgen over te maken volgens haar.
    Dus dat probeer ik dan ook maar ;)
    Succes met de laatste loodjes!

3. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ik heb dit in de eerste zwangerschap gehad. Het kan komen dat je aderen wat worden afgekneld door de buik of door veel vocht vasthouden. Iets heel onschuldigs. Ook heb ik het nadat ik trombose heb gehad. Ook dit kwam door een wat slechtere doorbloeding. Heel onschuldig.
    Je been even omhoog doen of het uitlopen helpt vaak. Stil staan wordt het erger van.

Deel Deze Pagina