Zooooo onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door anita205, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Goedemorgen even het volgende, ik zit nu een week in tjechie... Toen ik vorige week na een lange auto reis van 13 uur was aangekomen had ik de dag erna een bloeding gehad... Er was helder bloed...en een flinke plek in me maandverband... Na een uurtje hield het weer op en had ik tot de volgende dag minimaal bij afvegen alleen... En daarna helemaal geen bloed meer gezien... Nou blijf ik nog tot 2 september in tjechie en voel me zo onzeker en weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet... Ik krijg nu wel eerder mijn echo... Ik was met het bloedverlies 7 weken en 3 dagen en ik vraag me af hoe groot de kans is dat het nog gewoon goed zit? Ik heb verder ook geen stolsels of zo verloren... En ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen ook als jullie denken dat het klaar is en het waarschijnlijk niet meer goed zit.... Dit is killing me...

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Bij deze termijn is het lastig om je gerust te kunnen stellen. het is een periode waarin je niets kan doen en alleen maar kan afwachten helaas. De autorit geeft je geen grotere kans op een bloeding. De bloeding hoeft opzich ook geen slecht teken te zijn zolang je geen continue krampen in de buik hebt. je kan altijd je verloskundige even bellen, misschien stelt je dat een beetje gerust

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina