Net de ha gebeld omdat ik echt gruwelijk last heb van mn onderrug en rechterbil. Tja sorry we zitten vol! Wat zijn je klachten? ik vertellen.. ja dat zijn je banden.. tuurlijk... NIET. Maar goed. Ik kan dus NIET terecht . Weet eerlijk gezegd niet wat ik nu moet doen..
jeetje waar slaat dat nu op! wat een .....piep..... Bel anders je vk om te vragen of zij dat ook de klachten van je banden vindt?! Bij was dat toen wel zo.... Succes en sterkte....
fijne huisartsen praktijk heb je de ass. denken vandaag de dag dat ze afgestudeerde artsen zijn zeker ik zou dus nogmaals bellen en me pootje strak houden
De ha moest dubbele diensten draaien wegens ziekte van een andere ha. Vandaar.. Nee alles zat al vol, óók voor morgen. En dan bel je om 8 uur al he!
Naar een fysio bellen en een afspraak maken? Tegenwoordig heb je geen doorverwijzing meer nodig van je HA.
Nou, dan weet je dat. Daar zijn die mensen voor. Iedereen betaald (tegenwoordig) genoek aan verzekering, dus ik zou er ook zeker gebruik van maken
maar een fysio hoeft toch niet perse voor iets ernstigs te zijn? als jij last hebt dan moet er naar gekeken worden.
Ik heb de dokter niet eens gesproken. Ik had (heb) pijn in mijn onderrug, liezen, billen en been. Met die klachten kon ik meteen bij de fysio terecht. Ik heb dus bekkeninstabiliteit en moet tot de bevalling onder behandeling blijven. Gewoon bellen dus!