Niet om iemand te demotiveren, maar het primen heeft bij mij 9 dagen geduurd. De 10e dag konden ze pas de vliezen breken en inleiden. Was met inleiden precies 37 weken dus wel iets eerder. Maar hou er dus rekening mee dat het misschien wel even kan duren...
Ik ben bij mijn andere 2 kids ook geprimed en toen de volgende dag bevallen. Hoop daar nu ook op maar ik houd er inderdaad rekening mee dat het langer kan gaan duren. Ook omdat ze nu met een veter doen en de vorige keren was het middels een ballon.
Wat super stoer van je om dit topic te openen, je ongerustheid uit te spreken èn voor jezelf en je kleintje hebt gekozen. Ik kan me voorstellen dat die keuze niet makkelijk is geweest. Heel veel succes met de bevalling en hopelijk heb je dit weekend een prachtig gezond kindje in je armen. Je hebt de juiste keuze gemaakt!
Dat is toch helemaal geen opgeven joh! Je hebt een hele mooie termijn en probeert erger gewoon te voorkomen. Succes met de inleiding! Ik ben ook ingeleid bij mijn eerste zwangerschap en ik heb er een hele positieve ervaring mee.
@Maritiem Hoe is het met je? Ben je al bevallen? Zo niet, succes! Je bent er vast bijna! -x- Mooiezomer
Hallo! Ja ik ben gisteren bevallen vab een dochter na een soepele bevalling van 1 uur en 40 minuten. Ben ook direct van mijn klachten af en blij met de keus die ik gemaakt heb. We gaan nu lekker met elkaar genieten!!
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat heb je een snelle bevalling gehad, fijn hoor. En, achteraf gezien, was het inleiden van de bevalling dus echt de beste keuze. Nu zijn je klachten over en kan het grote genieten gaan beginnen. -x- Mooiezomer
Van harte gefeliciteerd. Je hebt de juiste keuze gemaakt, zo zie je maar. Je mag trots zijn op jezelf. You did it!!