zo moe, maar kan niet slapen.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Momfulness, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ik snap er niks van, we hebben en erg onrustig dochtertje van bijna 9 weken. Ze is vaak tot 's avonds laat aan het huilen en ik aan het troosten, waardoor ik er nu wel onderhand een beetje doorheen zit. Maar als ik dan eenmaal in bed lig, dan kan ik niet meer slapen en ben ik continu bang dat ze wakker wordt waardoor ik dan toch weer uit bed moet.

Maar inmiddels is de vermoeidheid wel zo erg dat ik overdag ook niet veel energie meer heb. Ik heb eigenlijk nergens meer zin in.

Maar wat kan ik hier nu het beste tegen doen? Medicatie om beter in te slapen, daar heb ik nu niks aan, want zodra mijn dochter wakker wordt, moet ik wel voor haar klaar kunnen staan.

Overdag slapen kan ik ook al niet, dan lig ik met mijn ogen wagenwijd open naar het plafond te staren.

Herkent iemand dit en wat heb je ermee gedaan?

2. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Ik kan je druppels aan raden. Van 'Bach Rescue Spray Nacht' (even google, online en in bepaalde winkels te koop) Hier zit white chestnut in. Dat zorgt er voor dat de maalende gedachten uit je hoofd gaan. En verder ontspant het en stelt het gerust.
    Ik gebruik het nu zelf ook. Ik kan niet slapen omdat ik te veel denk aan wat er nu allemaal gaat gebeuren nu ik zwanger ben.
    Ik denk dat het je wel kan helpen.

Groetjes Noa

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bedankt! ik ga meteen googlen!
    gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat piekeren herken ik, dat deed ik ook. Gelukkig vooral over de leuke dingen ;).

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heel herkenbaar!!

heb je een idee waardoor je dochtertje zo onrustig is? krampjes? honger?

probeer overdag als ze slaapt ook even te gaan slapen, ik probeerde dat ook. Lukte niet altijd, maar gewoon even liggen kan soms ook al wonderen doen! gewoon gordijnen dicht, lekker je bed in ogen dicht, en toegeven. Lukt dat niet....pak een boek en ga lekker ontspannen lezen.

zelf ben ik niet zo van om meteen iets in te nemen om te kunnen slapen. Maargoed dat is ieder voor zich.
    Vergeet ook niet dat je nog niet zo lang geleden bevallen bent!

Deel Deze Pagina