Dames, ik schaam me kapot! Ik weet dat ik makkelijk aankom en op mijn gewicht moet letten... ze gaan mijn suikers al in de gaten houden ivm hoog geboortegewicht van mijn dochter. Voor ik zwanger werd van de tweede liepik bij een dietiste, en viel 15 kilo af, ik sportte en was supergemotiveerd en mooi slank. Maar nu zijn mijn grenzen weg lijkt het wel. Ik weet nog precies wat slecht en goed is maar ik kan het niet weerstaan; pizza, friet, twee keer opscheppen, chocola, pitabroodjes met kaas.... pffff. Waar is mijn gemotiveerde zelf die mooi zwanger wilde zijn en blijven? Ik ben vaak erg moe dus van sporten komt het ook al niet echt. Probeer wel regelmatig te wandelen..... Wie herkent dit?
Heel herkenbaar! Hier doen we iedere week samen boodschappen voor de hele week en dan haal ik gewoon niet teveel ongezonde dingen in huis, dat scheelt! Meestal één reep chocola of één pak koekjes. Komt er dan op neer dat ik de tweede helft van de week niets meer heb en maar meer fruit ga eten
Hoi, Ook ik ging naar dietiste voor mijn zwangerschap, alleen lukte het afvallen niet maar nu ik zwanger ben blijf ik wel bij haar onder controle, wel minder vaak als daarvoor maar gewoon voor de tips en de extra controle over hoe het gaat. Is dat anders geen idee voor je? Groetjes
Ik kan me hier ook wel bij aansluiten zucht. Anderhalf jaar terug begonnen met lijnen omdat we wilde proberen zwanger te worden. Dit moest wel aangezien ik al erg last had van mijn bekken en rug. Dus met een eventuele zwangerschap erbij zou het alleen maar zwaarder worden. Ben toen rond de 15 kilo afgevallen. Nou kan je zeggen die zitten er nu weer aan. Ook hier gingen alle remmen los. Nu kan ik niet zoveel meer eten dus het blijft nog binnen de perken. Maar ow ik baal soms als ik op die weegschaal sta.
siepie, bedankt voor de tip. Het ligt echt aan mijn eigen motivatie.... manda, balen he als al dat gewicht er weer aankomt. Ik zit nu al 8 a 9 kilo boven mijn startgewicht