hoi verloskundige, ik heb misschien een raar vraagje, maar stel hem toch maar ff. ik heb een dochtertje van bijna 7 weken oud en heb ongeveer 3 weken cerazette (minipil) gebruikt omdat ik nog bv gaf. nu ben ik al weer een paar weken gestopt met die pil omdat ik geen bv meer geef. nu ben ik bijna 2 weken weer aan mn gewone pil (microgynon 30) en heb al 2 weken mijn oksels en bikinilijn niet hoeven scheren (normaal moet ik dat elke week doen). kan dit te maken hebben met de pil of is er iets anders aan de hand. nu heb ik nog een ander vraagje. mijn vriend en ik hebben weer gemeenschap gehad toen ik 6 dagen aan de microgynon was (wel onbeschermd). kan ik nu weer zwanger zijn, ondanks dat ik daarvoor 3 weken cerazette heb gebruikt? ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden. groetjes passie83
oow ja toen we gemeenschap hadden is mijn vriend 'voor het zingen de kerk uitgegaan' maar ja dat is ook niet 100% veilig natuurlijk.
Hoihoi, Ik weet helaas niet of de pil effect heeft op de haargroei weet wel dat hetin de zwangerschap meer kan worden.....kan je altijd eens vragen aan je huisarts! IN principe ben je beschermd als je direct over bent gegaan om je eigen pil en niet eerst er een maand tussen hebt gelaten bijv. En inderdaad voor het zingen de kerk uit is geen anti conceptie!! Imke