Hallo meiden, Was mijn lange haar al een geruime tijd zat, dus afgelopen woensdag de stoute schoenen aangetrokken en ben bij de kapper beland. Mijn staart was niet lang genoeg voor kika (kinderpruiken) want dat moet minimaal 30 cm zijn. Heb mijn staart mee naar huis genomen om te kijken welke stichtingen wel 25 cm aannemen, maar zie door het bomen het bos niet meer. Mijn voorkeur ging naderhand uit naar de stichting puik voor elkaar. Iemand bekend meg deze stichting? Of zijn hier dames die nog een andere goede stichting weten en die al eerder een donatie hebben gedaan? Alvast bedankt....
Stichting haarwensen. Is voor kinderen. Moet je wel even goed de spelregels doorlezen op de website en bij veel kapsalons knippen ze het zelfs gratis.
Mijn dochter heeft vorig jaar haar lange lokken gedoneerd aan stichting Haarwensen. De vlecht was 27cm. De kapper heeft inderdaad gratis geknipt en heeft de vlecht ook opgestuurd, dus we hadden er verder geen omkijken naar. Doneer je eigen haar, help kinderen met een kaal hoofd | Haarwensen
Ik heb vorig jaar mijn haar gedoneerd aan stichting haar wensen. Mijn dochter van 7 heeft vorige week haar haar gedoneerd. De envelop met de staarten ligt klaar om ook naar stichting haar wensen te gaan. Ben heel trots op mijn dochter dat ze dit heef gedaan voor het goede doel. Ik moe wel even wennen aan haar korte kopie hoor. Van haar tot op haar billen, tot nebonder haar oren! Maar het staat heel leuk!
Bij stichting haarwensen mag je je vlecht opsturen als het los gemeten 25 cm is. Je moet het wel in een vlecht opsturen. Ik heb begin dit jaar een vlecht van 35 cm opgestuurd en het leuke was dat ik hem laatst op de fb pagina van stichting haarwensen voorbij zag komen, op weg om een pruik te worden!
Hier ook mijn haar gedoneerd aan stichting haarwensen vorig jaar mei.. Nu weer druk aan het sparen voor mjn volgende vlecht..
Ik kan je verder niet een antwoord geven, maar wou je toch even zeggen hoe tof ik het van je vind! Ik draag sinds een maand nu een haarwerk en super blij mee dat mensen willen doneren.