Haar donatie

Discussie in 'De lounge' gestart door soppie, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Was mijn lange haar al een geruime tijd zat, dus afgelopen woensdag de stoute schoenen aangetrokken en ben bij de kapper beland. Mijn staart was niet lang genoeg voor kika (kinderpruiken) want dat moet minimaal 30 cm zijn. Heb mijn staart mee naar huis genomen om te kijken welke stichtingen wel 25 cm aannemen, maar zie door het bomen het bos niet meer.

Mijn voorkeur ging naderhand uit naar de stichting puik voor elkaar.
    Iemand bekend meg deze stichting?

Of zijn hier dames die nog een andere goede stichting weten en die al eerder een donatie hebben gedaan?

Alvast bedankt....

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee want mijn zusje wil ook haar haar doneren.

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Stichting haarwensen.
    Is voor kinderen.
    Moet je wel even goed de spelregels doorlezen op de website en bij veel kapsalons knippen ze het zelfs gratis.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
  5. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik heb vorig jaar mijn haar gedoneerd aan stichting haar wensen. Mijn dochter van 7 heeft vorige week haar haar gedoneerd. De envelop met de staarten ligt klaar om ook naar stichting haar wensen te gaan.

Ben heel trots op mijn dochter dat ze dit heef gedaan voor het goede doel. Ik moe wel even wennen aan haar korte kopie hoor. Van haar tot op haar billen, tot nebonder haar oren! Maar het staat heel leuk!

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Bij stichting haarwensen mag je je vlecht opsturen als het los gemeten 25 cm is. Je moet het wel in een vlecht opsturen.

Ik heb begin dit jaar een vlecht van 35 cm opgestuurd en het leuke was dat ik hem laatst op de fb pagina van stichting haarwensen voorbij zag komen, op weg om een pruik te worden!

7. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Hier ook mijn haar gedoneerd aan stichting haarwensen vorig jaar mei.. Nu weer druk aan het sparen voor mjn volgende vlecht..

8. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar jaar geleden mijn vlecht opgestuurd naar stichting haarwensen.

9. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    482
    27
    28
    Ik kan je verder niet een antwoord geven, maar wou je toch even zeggen hoe tof ik het van je vind! Ik draag sinds een maand nu een haarwerk en super blij mee dat mensen willen doneren.

10. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    Oke ik denk dat ik voor stichting haarwens gaat ;)

Deel Deze Pagina