Nee voel me niet geweldig Voel me echt gewoon ziek... Maar zonder koorts... Zelfs nu de bloeddruk met medicijnen omlaag Is Blijf ik me toch slecht voelen Volledige bedrust ook hier
Ja bloeddruk werd nu te laag dus medicijnen gehalveerd Nu weer te hoog... Dus lekkere JoJo... Buiten dat voel ik me lichamelijk wél oké Maar doet mijn suiker (Ondanks insuline) her niet zo goed. (12.4) Ik eet gewoon alleen wat ik krijg hier in het ziekenhuis en kies al de koolhydraat armste keuzes waar je uit kan kiezen.. Bloedwaarden komen oké genoeg terug. Urine 24 uur weer opgevangen zondag (tof maandag ochtend) Daar hoor ik morgen weer se uitslag van Zondag de inleiding als het goed genoeg blijft gaan
Jeetje wat een gedoe he, staan veel mensen ook niet bij stil hoe t soms kan gaan. Hopelijk blijft t goed gaan tot zondag en kun je ingeleid worden!
Precies dat , en juist met dit gaat alles al zo snel dat je amper tijd hebt om alles te verwerken omdat je je zo ellendig kan voelen. @MotherOfAnAngel heel erg veel sterkte hopelijk geen gekke dingen tot Zondag!