Hoi allemaal, van mijn eerste was ik 5 dagen te vroeg bevallen, nu zei de vk dat de volgende dan ook wel te vroeg zou komen. Ik was benieuwd naar jullie ervaringen, klopt het dat de bevallingen meestal ongeveer net zo lang op zich laten wachten?
Mijn oudste dochtertje is met 38+2 geboren en mijn jongste met 41+5 (ingeleid). We zijn erg benieuwd wanneer de 3e komt dan.
eerste 39,5 tweede 40 Dus tweede later...mijn gyn zie dat het iedere zwschap heel anders kan zijn. Zijn vrouw beviel steeds later...en ze hadden drie kids...beetje teleurstellend toen maar gelukkgi kwma ze niet veel later de tweede.
1e op de datum 2e hebben ze 2 weken eerder gehaald 3e op de datum Dus ja kan er niet echt wat over zeggen laat ik het zo zeggen bij mij waren ze op tijd haha....
eerste met 40 weken tweede met 39 weken en ook mijn gyne zegt dat de derde vroeger zou komen( ik zat wel met vroegtijdige contracties en opening, beide kids zijn tegengehouden geweest)
eerste met 38+6 tweede bij 38+2 (ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes) derde, daar zit ik op te wachten....ben nu 39+3 en nog geen teken dat hij eraan komt
De eerste kwam met 37 weken en de tweede is nog even afwachten. Volgens de VK is de kans erg groot dat ik niet de 40 weken ga halen.
1e 38 weken en 5 dagen 2e 39 weken en 2 dagen Er is al een aantal topics geweest met dit onderwerp.. misschien ook even zoeken.
Malou en Ruben (1ste zwangerschap) zijn geboren met 35 weken en 6 dagen. Benthe (2de zwangerschap) is geboren met 41 weken en 1 dag.