en nu?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door KlGekko, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Hi ladies,

Een maand geleden gaf ik aan bij mijn vk dat ik mij steeds beroerder ging voelen .
    Ik was toen heel kortademig en zag in ruststand veel sterretjes of zwarte vlekken .
    Ze zei heel vervelend maar het kan. Probeer eens druivensuiker...

2 weken geleden waren de klachten nog niet over. Sterker nog ... het leek alleen maar erger te worden , dus ik naar de huisarts en heb gevraagd ombloed te prikken .
    Vorige week heb ik bloed laten prikken en uit de uitslag blijkt dat ik bloedarmoede heb. Dit komt door een tekort aan ij zer .
    Ik heb ook meteen contact opgenomen met de vk praktijk.
    De assistent vroeg aan mij om de uitslag bij de eerst volgende afspraak mee te nemen voor de vk.

Nou heb ik vandaag wat urine afgegeven bij de ha en daaruit blijkt nu dat er te veel eiwitten en bloed in mijn urine zit. Volgens de huisarts is dat niet goed maar kunnen ze pas gaan behandelen als ze precies weten wat het is.
    Ik moet nu dus ook een kweek afgeven voor het lab.

Maar wat denken jullie... kan ik eisen dat ik wordt doorverwezen naar een gynaecoloog die alles goed kan uitzoeken?

Ik word gek van de onzekerheid en stress :(

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Heb je al iets gekregen voor je ijzer tekort of was je nog niet bij de vk geweest?
    Ik zou vragen om een vervroegde afspraak als het nog eventjes duurt omdat je je zo onzeker voelt en bang bent voor ...?
    Van mijn eigen gynaecoloog weet ik dat ze bij afwijkende urine ook een kweekje willen voordat ze het gaan behandelen. Dus echt verschil zit daar niet in.
    Wie weet heb je enkel gewoon een ijzer tekort en een blaasontsteking. 2 dingen die niet zo moeilijk te behandelen zijn als je er op tijd bij bent.
    Dus bel die vk van je voor een afspraak en probeer wat te ontspannen!

succes meid.

3. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb van de ha ijzertabletten gehad, maar mag die niet nemen omdat ze eerst willen weten waarom er eiwitten en leuko in mijn bloed zit.

Vandaag heb ik een afspraak bij de vk, en dan zal ik vragen hoe nu verder.
    Voor mijn eigen geruststelling wil ik toch onderzocht worden door een gynaecoloog . Of is dit overdreven?

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    denk dat een gynacoloog geen toegevoegde waarde heeft eerlijk gezegd. Je moet even wachten op de uitslag van het kweekje en dat kan een gyn niet versnellen oid

5. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam

Zo moeilijk :)

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wat is je bloeddruk? Vind het lijken op zwangerschapsvergiftiging.....

7. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Mijn bloeddruk is goed volgens de vk.
    108/79

Ik moet maar de uitslag van mijn urine kweek afwachten :)

8. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Daar moest ik ook aan denken idd..

Deel Deze Pagina