wie gaat er binnenkort een pretecho laten maken? mede voor de gezondheid/groei ect maar ook voor het geslacht! ben zo reuze benieuwd en het zou zoveel schelen m.b.t. de namen die we moeten uitzoeken want tja dat vinden we denk nog wel het moeilijkst. en dan kunnen we ook beginnen aan de kamer lekker blauw of lekker roze hihihi zinin! naja goed wie doet er ook een pretecho met 16weken?
Heb een echo gehad deze week van 16 weken, maar ik zag niks. Maar ze hebben er dan ook niet na gekeken aangezien ze dat hier niet doen. Maar 25ste en dan ben ik 18+ ga ik mijn pretecho doen om te kijken wat het is
wij hadden ook een pretecho met 16weken, geslacht was goed te zien, inmiddels is het al 3x vaker bevestigd! (ben nu 33wk)
ik heb donderdag mijn pretecho!! nog maar een paar nachtjes! ben er zo zeker van dat het een jongetje wordt, hihi! ben al kleertjes aan het kopen zelfs, hoe grappig zou het zijn wanneer het een meisje is!! maar ook dan ben ik zooooo blij!
Ik had op 16w een echo bij de gynaecoloog, geslacht was nog niet te zien terwijl we duidelijk tss de benen konden kijken! Op 18w een pretecho gedaan en daar was duidelijk een jongen te zien!!
Hier gister echo gehad en ze liet het tot 3x toe zien wat het volgens haar zou zijn...over 2 weken hebben we weer een echo met de twee omaatjes erbij (we hebben een cadeaubon gekregen voor een pretecho pakket ) En hopelijk wordt het dan nogmaals bevestigd... Daarna nog de 20 weken echo en na 3x een bevestiging gaan we echt van het geslacht uit... Voor nu is het dus nog even spannend Maar ik vond het absoluut de moeite waard om ongedwongen naar ons kleintje te kijken Heerlijk om dat kleine mensje zo lekker bezig te zien... Ik had toch wel nog een x extra de bevestiging afgewacht ken behoorlijk wat verhalen dat ze er toch nog naast zaten...ondanks geslachtsbepaling gewoon een extra zekerheid scheelt toch een x verven en kleertjes omruilen hihihi
Bij ons zeiden ze tot aan de 20 weken echo een meisje (verloskundige en pretechoburo waar ik 3 keer terug ben geweest omdat de kleine niet mee werkte..) Bij de 20 weken echo, zat er opene een piemeltje met balzakje hahahaha... Nu bij de groei echos telkens t piempeltje gezien Ze kunnen het zien, kunnen er ook naast zitten.. Maar tis hartstikke leuk om je wurm te zien dartelen hoor.. Oh voor gezondheid is een pretecho niet bestemd. Ze kijken puur voor de fun naar je kindje. En groei kunnen ze nu ook niets meer van zeggen, na de 12 weken groeit elk kindje op eigen tempo en heeft een eigen groei lijn.
Voor de gezondheid heb je de 20 weken echo, die duurt lang, en is niet even leuk naar je beebje kijken, het wordt zo ingezoomed dat je er niks van kunt maken, haha, de vlos zal wel weten wat ze ziet denk ik maar Het geslacht was wel te zien bij mij, maar we willen het niet weten, dus nu weet alleen de vlos het. De echte pret echo hebben wij pas 5 september, dan gaan de kids van mn vriend ook mee. Wordt gecombineerd met een groei echo, maar het gaat er mij dan vooral om dat we met zn allen een leuk kijkje in mijn buik kunnen nemen, heb dr heel veel zin in!! Het zal dan 2d en 3d zijn. Ben dan 30 weken zwanger