Ongerust

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Miss Mommy, Nov 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb een vraagje, maak me namelijk een beetje zorgen!

1 december was mijn NOD. Ik heb met behulp van ovulatietesten en tempen mn eisprong gevonden.

Nu heb ik 2 dagen voor NOD licht positief getest met de kruidvat test. ik heb toen ook een testje van de babyboomshop gedaan en deze was nog negatief!

Op mijn NOD heb ik weer met de kruidvattest getest, weer datzelfde lichte streepje. Toen ik heb ik ook getest met de digitale van CB en deze gaf zwanger aan.

Nu heb ik vandaag nog een testje gedaan van dr kruidvat en weer datzelfde lichte streepje... :( Ook heb ik nog een keer getest met de test van de babyboomshop en deze geeft nu wel een licht streepje aan!

Hoe kan dat nou, dat die test van de kruidvat niet duidelijker word. Je maak toch binnen de 48 - 72 uur meer HCG aan? ( ik heb een foto van de test gemaakt, staat in mn album, maar is niet echt duidelijk. In het echt zie je echt een licht rose streepje staan)

Maak me er gewoon zorgen over, kan ik er nou vanuit gaan dat ik zwanger ben, omdat de digitale dat aangaf?

Ik voel me trouwens wel heel anders, heb veel symptoompjes en mn temp is een stuk hoger dan normaal! Ben ook nog niet ongesteld, ook heel belangrijk natuurlijk, terwijl ik normaal al tussen de 8 en de 10 dagen na de eisprong ongesteld ben, omdat ik een te korte luteale fase heb.

Groetjes Miracles

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi miracles,

Hoe licht positief de test ook is,positief is positief dus van harte gefelciteerd.Het is inderdaad waar dat je Hcg in het begin verdubbeld maar dit betekent niet dat de test ook donkerder uit moet slaag. Dat is ook afhankelijk van de gevoelighied van de test.

Binnenkort maar een afspraak gaan maken!

Imke

Share This Page