Korte ongestelheid normaal?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by september08, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn cyclus. Ik ben sinds sept van de pil af. Afgelopen 2 maanden ben ik meer gaan opletten, temp bijgehouden en ovulatie testen gebruikt.
    Ik heb een onregelmatige cyclus. maar wel heb ik afgelopen 2 cyclussen een ei opgespoord. En van afgelopen 3 cyclussen terug gevonden dat ik de juiste dagen sex heb gehad, helaas nog steeds niet zwanger.
    Maar..... 5 dagen na mijn ei begon ik afgelopen 2 rondes bruin te verliesen. 1e keer meer als afgelopen ronde. Dit bruin verlies bleef doorgaan tot mijn ongi. Het daadwerkelijke bloed ongi, was maar 1,5 tot 2 dagen. Nu vraag ik mij af of dit goed is, of dat ik misschien langs de huisarts moet?

Hopelijk kunnen jullie mij hier antwoord op geven!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi september08,

Het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je cycles is zoals je gewend bent van voor dat je ooit aan de anticonceptie bent begonnen. Je kan het daarom nog even afwachten.
    Maar je mag ook langs de huisarts voor advies, goed dat je al bezig bent met tempen!
    Je hebt 20% kans om zwanger te raken per maand en daarvan is de kans wederom 20% of het een goede zwangerschap is. Lastig he! vooral als je graag wilt!

Imke

3. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    ok, dus kan gewoon nog van ontpillen zijn? Daarom raak ik niet zwanger... Nou mijn half jaar is bijna voorbij. Maar ik wacht deze cyclus even af en dan ga ik naar de huisarts. 4 keer op het goede moment sex hebben en niet aan de hand, vind ik best lang. Maar idd. geduld...

Share This Page