is dit wel goed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama aes, 21 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    ha ik zal mijn eerst even voorstellen ik ben gerdien en nu ruim 8 weken zwanger vanaf het begin heb ik al heel erg getwijfeld of alles wel goed zal zijn nu ben ik gisteren avond wat helder rood bloed verloren dit was wel heel minimaal en vanmorgen was het alleen nog maar wat bruin achtig slijm. ook heel weinig. ik heb verder geen klachten wie kan me er wat meer over vertellen
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Welkom Gerdien!

    Ik heb onder het kopje miskraam - waar je ook een berichtje plaatste - een reactie gezet.

    Pim
     
  3. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb rond 11 weken driedagen licht bloedverlies gehad. heb de verloskundige toen gebeld, maar die gaven aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken wanneer het niet meer ging bloeden en als ik geen krampen zou krijgen. ik heb tot 14 weken in spanning geleefd want toen had ik een afspraak bij de verloskundige om naar het hartje te luisteren. alles was goed en ben gister weer geweest om het hartje te horen. ben inmiddels ruim 18 weken zwanger.
     
  4. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb zelf geen bloedverlies maar ik hoor van velen dat een beetje bloed verlies meestal te maken heeft met een innestelingsbloeding. Dat kan geen kwaad want dan is er gewoon een adertje gesprongen.

    Als je geen (hevige) kramp erbij hebt zou ik me geen zorgen proberen te maken ;)

    Succes ermee.
    Groetjes Nikki
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Gerdien,
    allereerst welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik zou me niet direct ernstige zorgen maken temeer omdat je geen pijn hebt en geen verdere klachten hebt, ik zou het sowieso in de gaten houden en als je het niet vertrouwt even contact opnemen met de vk, en bij een volgende (eerste?) bezoek in ieder geval even melden dat je dit hebt gehad.
    Groetjes Sarina

    ps. Je banner staat nog op overtijd?????? misschien leuk om m te veranderen in Jippy Ja Yeah ik ben 8 weken zwanger ;)
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik wil niemand ongerust maken, maar ik had bij mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies (steeds een paard druppels alleen bij het afvegen). De vk zei tegen mij dat ik geen zorgen hoefde te maken. Nou dat deed ik wel, ik werd gek van mezelf. heb na twee dagen een echo gekregen en kreeg helaas slecht nieuws. Dit wil niets zeggen elke zwangerschap ik anders. Als je tijwfelt zou ik aansturen op een echo. een echo is de enige zekerheid die je kan krijgen. Heel veel sterkte en we duimen op goed nieuws.
    Jenny
     

Deel Deze Pagina