Ik heb veel truitjes/truien waar opgedroogde zweetplekken in zitten onder de oksel. Of dit nu door het zweet of de deodorant komt weet ik niet. Verder is de kleding nog erg mooi maar door die witte plekken onder me oksel kan ik ze niet meer dragen. Iemand tips hoe je de witte zweetplekken uit je kleding krijgt?
Ik heb dat ook 1x gehad, maar dat kwam van de deo. Een ander merk deo gekocht en daarna nooit meer last van gehad. Die vlekken krijgt je eruit met een schaar, iets anders werkt niet. Ossegal zeep, biotex enz enz, ik heb alles al geprobeerd. De schaar was het beste!
Groene zeep om de oksels mee in te smeren en dan schoonmaakazijn als voorwas. Vind het alleen jammer dat je dit bij elke wasbeurt moet doen, anders is die lucht zo weer terug. ( en ik vergeet het nog wleens)' Groetjes Debby
Ik las laatst dat eucalyptusolie zou werken. Heb het nog niet geprobeerd maar ga dat wel doen. Iemand trouwens enig idee waar je dat kunt kopen? Bij 'de tuinen' misschien?
Gevonden op www.omaweetraad.com; Inspuiten met spoelglans voor de vaatwasser een paar uurtjes laten inwerken en daar na gewoon uitwassen en weg is de vlek. Hopelijk helpt het bij jou ook?
ik heb altijd geleerd om er een bruistablet van een kunstgebit bij de gooien en een nachtje in dat sopje te laten staan. Het proberen waard!
haha, als jullie deze bovenstaande dingen uitproberen zetten jullie dan het resultaat hier even neer? Ben benieuwd!
ik gooide het dan weg.. maar heb net een fles spoelglans gehaald voor de aanslag op de ramen (ook een tip via dit forum) dus dat heb ik al in huis en ga ik zeker proberen!
Werkt dit dan niet alleen op witte kleding maar op witte kleding met een embleem ofzo. Zou zonde zijn als dat eraf ging. Want zo'n kunstgebit tablet is volgens mij best wel een betje agressief...