Hoi! Ik ben benieuwd of er dames zijn die dit weten... Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en het zou dus zomaar kunnen dat ik elk moment ga bevallen. Maar nu heb ik ineens een behoorlijke verkoudheid opgelopen. Zit de hele dag te snotteren en hoesten. Wordt er nu al gek van. Nu de vraag: regelt je lichaam het zelf dat je dan gewoon wat later bevalt? Een natuurlijk proces zeg maar? Of is het iemand hier al gebeurd, snotverkouden bevallen? Ben gewoon benieuwd! Vast bedankt voor de reacties! Groetjes
Ik heb er geen ervaring mee.. maar lijkt me best pittig, als je snotverkouden bent de topprestatie te moeten leveren.. Ik hoop dat je verkoudheid weer flink is afgezakt voor de kleine "aan de deur staat te kloppen"..
Volgens mij kan het wel een teken zijn dat je bijna gaat bevallen. Nu flink stomen en rustig aan doen. Succes met de bevalling.
Het is gelukkig al iets minder, moet er niet aan denken om snotverkouden de bevalling in te gaan... ben t nu wel echt zat aan het worden, dus aan de ene kant mag ie heel snel komen, maar met die verkoudheid toch nog liever even niet... heel dubbel! Thnx voor de reacties dames!