dikkend wordende buik en ongesteld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luana2006, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luana2006

Luana2006 Lid

18 jan 2007
    16
    0
    0
    Huismoeder
    Andijk
    Hallo iedereen,

Ik zit al een paar weken met iets. Ik ben maandag 3 augustus ongesteld geworden. Eigenlijk zou ik 1 augustus ongesteld moeten zijn. Dus ik dacht dat ik overtijd was. Maar dat was dus niet zo. Maar nou zit ik ergens mee. Mijn buik die wordt steeds dikker.. Echt beginnend aan de onderkant... Misschien zwanger? Of toch weer niet?? Heb al een test gedaan maar die zei dat ik niet zwanger was... Ik weet het echt niet... Weet iemand misschien hier iets op?

Dikke Kus Sandra

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    meestal is het zo dat een test 99.99 % betrouwbaar is en aangezien je ongesteld bent geworden denk ik niet dat je zwanger kan zijn.
    Even langs de ha gaan als je het niet vertrouwd zou ik je willen aanraden

3. Luana2006

Luana2006 Lid

18 jan 2007
    16
    0
    0
    Huismoeder
    Andijk
    Oke,

Nou ja, 2 weken voordat ik ongesteld werd had ik ook zown buik. maar ik heb wel eens gehoord dat je gewoon ongesteld kan zijn als je zwanger bent... klopt dat? en anders ga ik gewoon even langs de huisarts..

4. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    het schijnt te kunnen ja: ongesteld tijdens je zwangerschap. maar toch lijkt het me dat je dan wel HCG produceert en een positieve zwangerschapstest zou moeten hebben?? weet het ook niet precies hoor!
    toch naar de HA....?

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Je bent en ongesteld geworden en de zwangerschapstest geeft aan dat je niet zwanger bent. Het lijkt me dan zeer onwaarschijnlijk dat jij dat wel bent.
    Als ik ongesteld ben dan heb ik ook altijd een opgeblazen buik. Misschien ligt het daaraan?

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Je houdt meer vocht vast, en je (buik)spieren/banden worden slapper door oestrogeen. Dus daardoor lijkt je buik dikker. Bekend verhaal. Sterkte meid ;)

7. Luana2006

Luana2006 Lid

18 jan 2007
    16
    0
    0
    Huismoeder
    Andijk
    Ja ik weet het ook niet. Ik ben nu niet ongesteld maar moet het rond de 31ste weer worden. Maar als me buik nog meer groeit dan ga ik wel naar de ha. Maar ik heb vanavond toen ik naar de wc was geweest, wezen voelen (staand) of ik me baarmoeder kon voelen. Misschien klinkt het heel raar maar dat voelde ik. Echt zo'n 'bal'. Als na mijn ongesteldheid me buik nog steeds groeit dan bel ik de ha. Ik hou jullie dan nog wel op de hoogte..

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Als je zwanger zou zijn is met 4 weken je baarmoeder nog niet boven je schaambot gegroeid hoor! Ik denk niet dat je zwanger bent, als je je ongerust maakt kan je natuurlijk ff langs de HA gaan

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb je op je buik staan drukken, want als ik dat doe, voel ik gewoon mijn blaas hoor, zeker als ik moet plassen

10. Luana2006

Luana2006 Lid

18 jan 2007
    16
    0
    0
    Huismoeder
    Andijk
    Nee ik heb niet op me buik staan drukken. En als ik zwanger zou zijn (dat weet ik nog niet) dan zou ik misschien iets langer zwanger zijn dan vier weken. Want in juli heb ik ook een zwangerschapstest gedaan en die gaf een licht streepje aan, en de volgende dag had ik een hele lichte bloeding en die duurde maar 3 dagen. En ik had er geen krampen bij, helemaal niks. En sindsdien is mijn buik ook dikker aan het worden. Maar ja, ik denk dat ik het ff aan de ha ga vragen. Morgen ff een belletje geven denk ik.

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb ook altijd rond mijn ei en voor mijn ongi dat mijn buik dikker is.. Ook geen idee hoe dat komt.. maar ben niet zwanger !
    Denk dat je ook niet zwanger bent, want je ben gewoon ongi geweest. Misschien heb je last van je darmen??

12. Luana2006

Luana2006 Lid

18 jan 2007
    16
    0
    0
    Huismoeder
    Andijk
    Ja ik heb geen idee. Maar ik ga morgen de ha bellen. Ik hou jullie verder op de hoogte.

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zo vroeg word je echt nog niet dik van een zwangerschap hoor. Het is pas vanaf 12 weken zwanger dat je baarmoeder omhoog begint te komen. Daarvoor komen 'buikjes' vooral van uitzettende darmen maar dat kan je ook wel hebben zonder zwanger te zijn. Dikker worden tijdens je cyclus kan wel door hormoonschommelingen zorgen, waardoor je spijsvertering wat anders werkt en je darmen wat opgezetter zijn of door het vasthouden van vocht.

14. Luana2006

Luana2006 Lid

18 jan 2007
    16
    0
    0
    Huismoeder
    Andijk
    Hallo iedereen,

Ik heb vanmiddag mijn urine ingeleverd bij de ha om een test te laten doen. De test was negatief. Snap er niks van. Vroeg of een echo misschien nog zin had maar ze zei van niet. Maar waarom wordt mijn buik nu dan nog dikker? Weet iemand misschien iets?

Liefs Sandra

15. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Misschien heb je last van je darmen, of eet je stiekum meer dan je denkt?!

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Je darmen misschien?
    Als je zwanger bent zie je meestal echt nog niet zo snel een buikje hoor ;)
    En als je ongesteld bent geweest en negatieve testen hebt, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou iedereen zegt altijd ach zijn je darmen nog maar als je pril zwanger bent maar ik was 10 weken en iedereen dacht al over de 4 maanden

http://www.martin-isabel.nl/buiken2/10,3wk-2.jpg

Het is wel heel raar heb je verder nergens last van??

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk ook niet dat je zwanger bent hoor, een buikje kun je al wel zo vroeg hebben, maar dat zijn dan echt je darmen. de baby is dan namelijk nog maar een paar centimeter en zit nog onder je schaambot.

maar als je ongi bent geweest en negatief test gok ik op darmen of vocht vasthouden, niet op een zwangerschap.

19. Luana2006

Luana2006 Lid

18 jan 2007
    16
    0
    0
    Huismoeder
    Andijk
    Nou ja, ik ben de helft van de dag misselijk, bijna net aan overgeven. Ik voel het in me onderbuik een beetje samentrekken. Niet echt krampen ofzo. Heb soms een beetje last van hoofdpijn. En moeier dan normaal. Dus ik weet het niet.. Maar iemand heeft mij aangeraden om een vk te bellen dus dat doe ik dan morgen..

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

misschien idd verstandig om te doen.

hou er wel rekening mee dat je lijf je enorm voor de gek kan houden! er zitten hier op het forum veel vrouwen (incl ikzelf) die de ervaring hebben dat denken zwanger te zijn meer symptomen geeft dan daadwerkelijk zwanger zijn!

ofwel, hoe je je voelt zegt helemaal niets!

succes, en laat even weten wat de vlos zei!

Deel Deze Pagina