Bv en weer zwanger worden.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sam8, Sep 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hallo verloskundige(n),

Onze dochter is nu bijna een jaar en krijgt nog 2x daags bv. Nu zijn we sinds deze maand weer bezig om weer zwanger te worden, maar ik heb even een vraag. Ik ben nu 2x weer echt ongesteld geweest. De eerste keer werd ik na 23 dagen echt ongesteld, gerekend vanaf 2 dagen bloed verlies. Had namelijk de laatste weken ongeveer eens in de 6 weken 2/ 3 dagen wat bloedverlies, maar niet echt ongi-klachten. De tweede keer met 27 dagen weer ongesteld. Maar omdat ik nog bv geef vraag ik me af hoe groot de kans is dat ik wel een eisprong heb?
    Ik heb namelijk nu op dag 13 wel het idee dat ik weer een eisprong gehad heb, zo voelde het althans wel.
    Ik had altijd een cyclus van 29 dagen voor de zwangerschap, maar goed, ben net weer ongesteld, dus dat moet misschien nog wat op gang komen.
    Dus kort gezegd, hoe groot is de kans dat ik gewoon een eisprong heb en die elke maand ook krijg zolang ik bv geef?

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Liefs Sam

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Sam,

het lijkt er wel op dat je cyclus zich weer herstelt nu en ik denk dat je wel zeker die eisprong hebt gemerkt rond dag 13. Dus je hebt nu ook weer prima kansen om zwanger te worden. Je kunt overigens gewoon doorgaan met BV, ook tijdens de zwangerschap!

Mirjam

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bedankt voor de supersnelle reactie!! :D

Hihi oké, dan weten we in ieder geval dat onze klusserij ergens goed voor is :p !!
    Ja wat betreft doorgaan, dat wist ik al. Zien wel hoelang we het nog volhouden. Van te voren niet gedacht dat ik uberhaubt een half jaar zou volhouden, maar een jaar al helemaal niet :D !! En al helemaal niet als je ziet wat we het afgelopen jaar al hebben meegemaakt met Jildou, waaronder hartritmestoornissen bij haar en 4 weken in het umcg gelegen met haar voor de bv! Dus hier een ubertrotse moeder. :D

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

petje af voor zo'n lange borstvoeding, zeker in zo'n ziekenhuisperiode! Je geeft haar vloeibaar goud mee!

Mirjam

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi dank je wel :D !!

Share This Page