massage

Discussion in 'Gezondheid' started by sherly182, Sep 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

Jul 13, 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi iedereen

ik heb een vraagje.
    Ik merk dat mijn lichaan helemaal vast is gaan zitten en ben eigenlijk wel toe aan een lekkere lichaams massage.
    Maar nu weet ik niet of dat slecht is voor het ongeboren kindje?????
    Vanwegen de afval stoffen. Maar misschien is mag ik wel een been masssage ipv een hele lichaams massage of zo iets hebben.
    Misschien kunnen jullie mij helpen.

groetjes sherly

2. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Massages mogen best. Bij flinke klachten masseren fysiotherapeuten ook gewoon.

Een intensieve sportmassage wordt afgeraden vanwege eventuele overstimulatie van bepaalde drukpunten. Maar een gewone lichaamsmassage kan prima. Als je het ergens wil laten doen zou ik wel even bij het maken van de afspraak vermelden dat je zwanger bent.

Ik ben zelf regelmatig door de fysio gemasseerd, onderrug en billen. Ook laat ik mijn man mij regelmatig masseren en heb ik bij een saunabezoek een lekker ontspannende massage gehad.

3. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

Feb 6, 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Ik zou het wel door een echte prof laten doen. Er komen namelijk afvalstoffen in je bloed en dat schijnt niet helemaal top te zijn voor je kindje.

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

huh is massage olie slecht als je zwange bent? mijn vriend masseerde mij weleens hoor toen ik zwanger was.. mag dat niet dan?

Share This Page