Kleine beetjes bruinverlies

Discussie in 'Gezondheid' gestart door AnneMica, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Pff ik word hier zó onzeker van!
    In week 10 had ik bloedverlies. Ivm eerdere mk een echo gekregen, zag er goed uit. In week 15 weer bloedverlies. Ws door een schimmeltje die nogal hardnekkig was (heeft de baarmoedermond geïrriteerd).
    Twee weken geleden had ik veel en heftige harde buiken omdat ik veel te druk had gedaan op het werk en thuis. Nu had ik deze week op een ochtend wat bruinverlies in mijn inlegkruisje en één keer bij het afvegen wat helderrood bloed. Nog een paar keer een "vies" inlegkruisje, daarna was het over.
    Nu vanmorgen weer hetzelfde verhaal, alleen nu nog steeds elke keer een paar druppels "oud bloed" in mijn inlegkruisje en vaag rood bij het afvegen.
    Wat zouden jullie doen?
    Huisartsenpost bellen of maandag de vk bellen.
    Ik vind het niet zo urgent dat ik de spoedlijn wil bellen van de vk, heb al zo vaak gebeld deze zwangerschap :(

Wat een lang verhaal is het geworden. Ik hoop dat jullie advies hebben en/of me een beetje gerust kunnen stellen.
    Ik ben zoals meer meiden nu (tweede kindje) veel meer ongerust en bezorgd dan de vorige keer...
    Alvast bedankt!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gewoon bellen.

kwebbel

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zou ook zeker bellen meid!heb je misschien een voor of laagliggende placenta die het veroorzaakt?

4. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    He meiden bedankt voor jullie reactie!
    Ik heb gisteren gebeld en mocht langskomen in het zh.
    Daar alle controles gehad, bloeddruk, ctg, urine is onderzocht en ik heb nog een korte echo gehad.
    Alles was gelukkig goed en de conclusie is dat er waarschijnlijk een adertje is gesprongen in de vagina door het persen op het toilet.
    Heb regelmatig last van obstipatie, vandaar.
    Pff gelukkig was er verder niks bijzonders en ben ik weer rustig :)

Deel Deze Pagina