Hoi, Sinds een week of twee heb ik zo'n last van een gespannen gevoel wat een beetje zeurende pijn oplevert, afgewisseld met harde buiken. Het wordt erger naarmate ik me drukker maak. Heeft iemand hier ervaring mee?
Contact opnemen met de VK, of je ochtendurine inleveren bij de huisarts. Kan zo maar een blaasontsteking zijn. Zie ook mijn item. Groetjes Yvonne.
Je hebt het over een gespannen gevoel. Als het lijkt op een riem die strak zit met een benauwd gevoel, dan moet je contact opnemen met VK, want dat kan duiden op zwangerschapsvergiftiging.
ik zit ook al drie week thuis. . als ik overdag veel heb gedaan heb ik savonds ook latst van harde buiken. gister avond lag ik op bed en zag ik mijn buik gewoon in een rare vorm staan..teken dat ik te veel had gedaan die dag. als ik flink boodschappen heb gedaan of veel heb gelopen dan is het savonds het ergst. iom vk hebben we besloten om thuis te blijven.. mijn urine heb ik laten testen maar deze was goed.. tip: doe echt rustiger aan . te veel harde buiken is niet goed in deze stadium. DENK AAN JEZELF EN DE KLEINE ! [-o<
Bedankt voor jullie reacties, ik heb inmiddels mijn werkdagen gehalveerd, en mijn vriend mag gezellig mee boodschappen doen. Vind hij erg leuk.... Ik merk dat dat wel iets helpt. Volgens de VK moest ik inderdaad opletten, anders kunnen de harde buiken in weeen omslaan, en daar zit natuurlijk niemand op te wachten.