Hi, Ik ben na 4 maanden na mijn MK weer zwanger. Echter ben ik heel onzeker om diverse zaken: TESTEN Ik heb nu 5 testen gedaan maar het blijft voor mij allemaal maar vaag 25/9 = Spaanse zwangerschapstest (was nog op vakantie) mega vaag 28/9 = Clearblue test, vage kruis 28/9 = Clearview test (medische versie van Clearblue), vage 2e streep 29/9 = Clearbleu test naar mijn idee nog steeds onduidelijk. Hierij de link van de foto (beetje slechte kwaliteit ), echter lijkt het op de foto duidelijker dan dat je hem in het echt ziet? 4/10 = wederom Clearview, 2e streep verschijnt vrijwel direct maar naar mijn idee nog steeds vaag (vergeleken bij de controle streep). ZWANGERSCHAPSKWAALTJES Tevens wordt ik daarnaast NOG onzekerder gezien ik bijna geen klachten heb; - Zeurderig gevoel in mijn onderbuik; - Nu al 2 dgn geen zware/gevoelige borsten; - Lichte vermoeidheid; - Veel afscheiding; TEMPERATUUR Mijn temp na mijn eisprong zat ong. tussen de 36.6 en steeg uiteindelijk naar 37 graden. Vanmorgen heb ik nog ff getempt. en hij was 37.2, wat ik me afvroeg, wat gebeurt er eigenlijk met je temp als je een MK krijgt. Mss ben ik wel een zeurpiet maar ik ben zoooo onzeker. Ik heb me gisteravond via i-net opgegeven voor Moeders voor Moeders, ik heb nog geen idee wanneer ze komen maar, ik ben zo bang dat de hun test negatief uitkomt. Sorry voor mijn vele onzekere vragen, maar ik wil een beetje zekerheid. Ik kan zelf pas 18/10 naar de verloskundige, en gezien zij na mijn afspraak een echo spreekuur hebben, zeiden ze dat we dat mooi konden combineren, dus ik ga ervan uit dat ik dan ook een echo krijg...ik kan niet wachten tot het zover is.... Alvast bedankt voor jullie reactie
hoi, ook al is je test vaag (die op de foto is overduidelijk trouwens), als ie positief is ben je zwanger! Het wel of niet hebben van symptomen zegt niets over of je zwanger bent en of de zwangerschap goed gaat. Daar kun je nooit op af gaan. Ik denk dat je dan ook een echo krijgt, dat is mooi, dan heb je een vroege echo en dus zekerheid! Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en in je zwangerschap. In de meeste gevallen gaat het nog altijd goed! Je hoeft je temperatuur niet meer te meten. Dat geeft bij jou blijkbaar alleen maar onzekerheid. Bovendien zegt je temperatuur niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Stop daar dus maar mee. Mirjam
Hi Mirjam, Bedankt voor je snelle reactie! Ik moet idd proberen vertrouwen te hebben, ik ga ook zeker mijn best doen. Vanaf nu ga ik proberen te "genieten" en maar van het postieve uit te gaan. Nogmaal bedankt Mirjam !
Hi Mirjam en collega's, Ik wilde jullie even laten weten dat mijn angst toch is uitgekomen. 5 dgn na het plaatsen van mijn berichtje heb ik wederom mijn "kindje" verloren. Ik ben erg verdrietig en deze keer komt het nog harder aan dan de vorige keer. Maar goed ik probeer mezelf er weer doorheen te slaan. Groetjes Silla
Hoi Silla, Heel veel sterkte deze tijd! Ook hier komen jullie uit. Groetjes, Japke P.S. Na twee miskramen kom je vaak in aanmerking voor extra onderzoek. Mocht je deze miskraam een plaatsje hebben gegeven, bespreek het dan eens met je huisarts.