Ik kan nergens vinden of je in je laatste weken nog gewoon kunt gaan zwemmen? Dit ivm eventuele ontsluiting/infectie risico's. Vanaf vandaag is hier het buitenbad weer geopend waar ik normaal gesproken elke dag 1500m baantjes trek. Nu gaat dat in mijn laatste weken natuurlijk niet lukken, maar wil graag tot aan mijn bevalling elke dag blijven bewegen. Wil kijken of 250-500m in een half uurtje lukt, maar vraag me dus af of ik rekening moet houden met eventuele ontsluiting ofzo? Soms lees je dat vrouwen dat al vanaf 33 weken hebben en er gewoon nog weken mee rond lopen. Lijkt mij dat zwemmen dan niet zon goed idee is?
je mag gewoon tot het einde zwemmen of tenminste: Tot je vliezen breken . Je hoort nog weleens dat bij mensen de weeen beginnen ná het zwangerschapszwemmen... Lekker relaxt en ontspannen van het zwemmen en dan begint het dus. Maar oke, het mag dus gewoon.
Mijn gyn heeft gezegd dat als er geen sprake is van ontsluiting, je lekker kan zwemmen. Wel oppassen dat het water schoon is ivm schimmeltjes! Ik zou het ff checken bij je vk maar volgens mij is het geen probleem en is het juist een heel goede manier van ontspannen!!
gewoon doen idd! toen ik hoogzwanger was, was het 30 graden dus ik zat elke dag in het zwembad. tot de dag voor mijn bevalling zelfs.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga vanmiddag dus lekker baantjes trekken Wat een heerlijk weer is het hier.
Nog even een ander vraagje: Mag je nog duikend het zwembad in? Dus ik bedoel niet het diepzeeduiken maar gewoon vanaf de kant een duik maken? Of moet je perse veilig via het trapje?
Hey stippeltje, het lijkt met niet zo een fijn gevoel met je buik het water te raken wanneer je duikt. Denk dat dat behoorlijk pijn kan doen en geloof ook niet dat het erg goed is?