vrijen tijdens de zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fayy, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hallo meiden,

wij hebben al maaanden geen sex gehad.. dit omdat ik dat nooit fijn vond!!
    afgelopen nacht weer wel maar dat komt ook omdat ik het eerst altijd wat eng vond maar nu ik toch al over de 37 weken heen ben had ik er geen twijfels bij.
    toen we eenmaal klaar waren kreeg ik me toch een buikpijn.
    me buik is nu nog hard :$ heb heel vaak hardebuiken maar dit voelt echt iets anders aan.. ja en hoe? kan het zelf nauwelijks uitleggen :)
    heb de baby ook nog niet zo erg voelen bewegen.. doet ze de laatste tijd al minder natuurlijk..maar denk nu steeds van.. was het wel slim geweest sex te hebben.. hahahaha hebben we de baby niet geraakt.
    eigk hartstikke veel onzin maar het is zo raar!! :)

herkenbaar?

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    Een hoogtepunt zorgt ervoor dat spieren in je lichaam aangespannen worden. En je baarmoeder is ook 1 grote spier. Dat is dus wat je voelt. Omdat je kleintje niet zo veel ruimte meer heeft, merkt zij eerder de aanspanning van je baarmoeder en reageert daarop. Dit kan geen kwaad. Sterker nog: door een hoogtepunt komen er ook allemaal positive stofjes in je lichaam vrij, die dus ook bij je kleintje komen via de placenta en navelstreng.

Kort gezegd: Is mama happy, dan ben ik ook happy :D

Geniet ervan meid!

3. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Als het lekker is, gewoon doen! Kan absoluut geen kwaad voor je beebje. Kan zelfs je bevalling een zetje geven, dus als je het beu bent.. seksen maar ;)

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hier sluit ik me helemaal bij aan :)

5. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb nog bijna elke dag sex!
    Wat ik wel heb gelezen dat je in sommige gevallen de laatste maanden moet uitkijken.
    En dat een orgamse op het eind weeen zou kunnen opwekken.
    Maar je bent nu 37 weken en 4 dagen dus geen probleem dan toch denk ik.....??

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Die harde buiken achteraf zijn heel herkenbaar maar het kan helemaal geen kwaad om seks te hebben hoor!

Hier zelfs nog de dag voor mijn bevalling ;)

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

Bedankt voor jullie antwoorden meiden.
    ik heb ook weleens gelezen dat het de weeen kan opwekken vandaar ook dat ik het eerder ook niet meer durfde maar heb nou zoiets van ik ben zowat 38 weken zwanger dus van mij mag het inprincipe gewoon komen :D
    maar goed na de sex toch die pijn dus schrok toch wel ff haha.. t gaat trouwens wel weer haha ik vroeg me alleen wel ff af van " waar ben ik toch mee bezig!!" toen we klaar waren hahaha. ik zei al tegen me vriend het kan me weeen opwekken he? maar hij zag dat niet als een probleem hihi.

liefss

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Helemaal mee eens!

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    maakt idd niet uit meid. en ik had dat op het laatst ook steeds harde buik na de sex en dan kon idd soms de hele nacht duren.
    hier is het gebeurd dat de weeen zijn begonnen door sex.
    we waren klaar en ineens hoorde ik wat knappen en dat waren mijn vliezen. had nog net genoeg tijd om van bed te rollen. na een kwartier had ik ween om de min en na 3 uur werd ons klein kereltje geboren.

liefs

10. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Bij ons is de bevalling ook begonnen nadat we seks hadden gehad! Lekker doen dus!

Die harde buiken horen er ook wel bij hoor. Niet druk om maken.

11. jomidi

jomidi Bekend lid

Oct 13, 2010
    904
    1
    0
    Ik vond het ook niet zo prettig, allemaal wat gevoelig ofzo, en ik vond m'n zwangere lijf wel mooi, maar verre van sexy. maar wel tot het laatste gedaan. Daarna standaard harde buiken. Op het laatst heb ik echt me het leplazurus gesext in de hoop dat......
    M'n lijf werd er niet koud of warm van, de kleine bleef wel zitten.

12. inkie86

inkie86 Bekend lid

Apr 27, 2011
    982
    6
    18
    Female
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    ohw nee sex en ik gaan nu echt niet samen dat durf ik gewoon weg niet sorry :)

ik wacht wel eerst de 12 weken af en kijk dan wel verder brrr

gelukkig is mijn vriend begripvol maar soms vind ik het best wel sneu

maar het lijkt me echt eng

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

woow meiden.. bij sommige heeft t de bevalling dus echt opgewekt..
    kheb nu ook weer steeds buikpijn en alles.. en daarna weer harde poep (sorry)
    wist nog wel met memiskraam met de weeen dat alles fijn werd geknepen.. maar nu heb ik dat niet.. ( weet dat ik niet zo moet vergelijken) kheb nu meer gewone buikpijn en zere liezen.. kunnen dat voorweeen zijn?
    de sex is niet zo heeel geweldig meer hahaha komt meer omdat het zo'n tijd geleden is en ik daarvoor altijd hartstikke bang was :p bang dat kindje geraakt zou worden.. gister had ik dat ook daar niet van :p .. maar nu ik al jullie berichten lees dan zit er niets anders op dan niet druk maken & lekker genieten hahaha :)

14. angel229

angel229 Niet meer actief

Kindje word echt niet geraakt hoor :p. Anders kregen we toch een zielig kindje:). Nu moet ik wel zeggen dat ik me nooit druk heb gemaakt over seks. Mijn seksleven is na de pilstop beter dan ooit. Ik hoop ook dat als ik het straks beu ben, het de weeën opwekt.

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

haha ja het word ook niet geraakt.. k typ dit ook allemaal lachend.. maar na de sex toen dacht ik er toch wel ff aan hoor.. hahahahahaha
    :p

Share This Page